printlogo


کد خبر: 235003تاریخ: 1400/6/25 00:00
خبر

سه حریف ذوب‌آهن در تهران مشخص شد
شاگردان مهدی تارتار که خیلی زود تمرینات را برای حضور در لیگ 21 آغاز کردند، پس از دو هفته تمرین و انجام یک دیدار دوستانه برابر تیم‌های امید باشگاه عازم اراک شدند تا دومین مسابقه تدارکاتی را مقابل شاگردان رسول خطیبی در استادیوم امام خمینی برگزار کنند. اعضای تیم ذوب‌آهن بلافاصله پس از این بازی راهی کردان در کرج می‌شوند و اردویی یک‌هفته‌ای برگزار خواهند کرد و طی این مدت سه بازی دوستانه نیز مقابل تیم‌های پیکان، نساجی مازندران و فولاد خوزستان انجام می‌دهند.
 
 
کارشناس داور عربستانی:
اشتباهات تأثیرگذار نبود
النصر عربستان در بازی برابر تراکتور با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد و راهی یک‌چهارم نهایی شد. قضاوت این بازی را کیم جونگ کره‌ای بر عهده داشت. این بازی صحنه‌های مشکوکی داشت. سعد الکثیری داور بازنشسته عربستانی در تحلیل عملکرد داوری می‌گوید: «داور چند تصمیم اشتباه داشت اما هیچ‌کدام از این اشتباهات تأثیرگذار نبودند.»
 
 
مسعود شجاعی در نساجی؟
بعد از جدایی مسعود شجاعی از تراکتور، به نظر می‌رسید این بازیکن دیگر در لیگ ایران بازی نکند اما حالا خبر می‌رسد او مورد توجه باشگاه نساجی مازندران قرار گرفته است. فرهاد کوچک‌زاده سرپرست نساجی درباره مذاکره با شجاعی می‌گوید: «مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی بوده و از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران است. من با او در سایپا هم‌بازی بودم. شجاعی از نظر اخلاقی و فنی در سطح بالایی قرار دارد و می‌تواند کمک زیادی به بازیکنان جوان ما داشته باشد. باید ببینیم مذاکرات و شرایط انتقال او به نساجی چگونه پیش خواهد رفت. امیدوارم به‌زودی با شجاعی به توافق برسیم.» کوچک‌زاده در مورد بازیکنان جدید نساجی در این فصل ادامه می‌دهد: «خوشبختانه بازیکنان خوبی جذب کردیم. با یارگیری که در فصل جدید داشتیم، معدل سنی نساجی پایین آمده است. بازیکنان جوان خوبی با نظر سرمربی به تیم اضافه شدند که آینده درخشانی خواهند داشت.»
 

Page Generated in 0.0047 sec