printlogo


کد خبر: 234985تاریخ: 1400/6/24 00:00
خبر

تشکر خلیلی از سمیعی
محسن خلیلی در ارتباط با حضور و نشست رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه در آکادمی فوتبال گفت: «با حضور آقای صدری، جلسه خوبی داشتیم. در وهله اول یک گزارش کار از زمان شروع به کار در آکادمی و فعالیت‌ها و تغییرات صورت گرفته در این مقطع ارائه شد. در این جلسه درباره مسائلی مانند نحوه یارگیری تیم‌های پایه، تمرینات، پیشرفت کار و آخرین وضعیتی که دارند، گزارشی به رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه ارائه کردیم.»
وی افزود: «پس از آن، با حضور سرمربیان و سرپرستان تیم‌ها، جلسه‌ای داشتیم. آقای صدری در این جلسه ضمن ابراز خشنودی از پیشرفت کار و همچنین حضور پیشکسوتان پرسپولیس در بدنه تیم‌های پایه، نقطه نظرات خود را درباره اهداف باشگاه از فعالیت تیم‌های پایه و اهمیت و نقش آکادمی فوتبال بیان نمودند. همچنین ابراز امیدواری شد که در آینده امکانات بهتری برای تیم‌های پایه و آکادمی فوتبال فراهم شود.»
خلیلی در ادامه عنوان کرد: «حالا که صحبت به اینجا کشید، جا دارد که از آقای دکتر سمیعی، مدیر عامل پیشین باشگاه به خاطر زحمات زیادی که کشیدند و دکتر ابراهیم شکوری تشکر کنم. همچنین باعث امیدواری است که آقای صدری به عنوان فردی که در این مدت در بطن کار بوده است و اشراف و آگاهی کامل دارند، مسئولیت را پذیرفتند و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.»
 
 
اقدام جالب در پایه‌ها
به نظر می‌رسد با حضور محسن خلیلی در رأس آکادمی باشگاه پرسپولیس اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داده است. بعد از اینکه گفته شد چند نفر از بازیکنان شهرستانی تیم‌های پایه در ورزشگاه شهید کشوری محل کمپ پایه‌های پرسپولیس اسکان داده شدند، دو سه روزی است که مصاحبه‌هایی از بازیکنان تیم‌های پایه این باشگاه هم در کانال‌های رسانه‌ای باشگاه پخش می‌شود تا به این بازیکنان انگیزه داده شود.
 
 
فصل تازه از 4 تا 10 مهر
با بهتر شدن شرایط تیم‌های پایه پرسپولیس، چهار تیم نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید پرسپولیس برای شروع مسابقات فصل تازه رده خود آماده می‌شوند.
 قرار است بازی‌های این چهار رده از 4 تا 10 مهرماه  آغاز شود. این در حالی است که گفته شده بود بازی‌ها از هفته آخر شهریور شروع می‌شود.
 

Page Generated in 0.0047 sec