printlogo


کد خبر: 234983تاریخ: 1400/6/24 00:00
کالدرون به پرسپولیس مهلت می‌دهد؟

ایران ورزشی – روز 18 شهریور مهلت یکماهه باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات کالدرون و خواکین، دستیارش به پایان رسید و همان زمان پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته شد. البته هیچ کس از باشگاه اعلام نکرد  که در این خصوص نامه رسمی آمده و فیفا رسماً این محرومیت را اعلام کرده است. از قرار معلوم چون امیرعلی حسینی، معاون بین‌الملل باشگاه در تاجیکستان به سر می‌برد هنوز چیزی در این خصوص به باشگاه  اعلام نکرده است. حالا یا اصلاً فیفا نامه‌ای برای معاون بین‌الملل نفرستاده یا او در این 6،5 روز چیزی به باشگاه اعلام نکرده است.
در عین حال آنچه مسئولان باشگاه پرسپولیس تأییدش کرده‌اند، این است که  باشگاه پرسپولیس از  کالدرون دو ماه مهلت خواسته است. این موضوع از طریق نامه‌ای به سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس ارسال شده و باشگاه منتظر پاسخ اوست. در این باره هم چون حسینی در ایران  حضور ندارد، مشخص نیست که کالدرون به درخواست باشگاه جواب داده یا نه اما اگر او با این خواسته باشگاه موافقت کند، باشگاه می‌تواند در پی مکاتبه با فیفا پنجره را باز کند.
همچنین طبق قانون هر زمان که باشگاه بتواند مطالبات این مربی را پرداخت کرده و وکیل او به فیفا اطلاع دهد، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز و محرومیت برداشته می‌شود.
اخیراً شایعه شده بود که اگر باشگاه تا یک ماه بعد از محرومیت نتواند پول را پرداخت کند از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد که معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس این مسأله را تکذیب کرده و می‌گوید این مسأله مربوط به چیز دیگری است.
به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس سعی دارد این پرونده را تا انعقاد قرارداد با کارگزار جدید باشگاه کش بدهد و بعد از کسب درآمد از کارگزار جدید با کالدرون، خواکین و اوساگوانا  تسویه کرده و پنجره نقل و انتقالاتی را باز کند اما باید دید طی این مدت می‌تواند مانع از محرومیت‌های دیگر شده و جلوی بروز مشکلات اساسی را بگیرد یا خیر.
در عین حال باید دید تا دو ماه دیگر دست مدیران باشگاه آنقدر باز خواهد شد که در صورت مهلت گرفتن از کالدرون و دیگر طلبکاران خوش‌قولی کنند یا خیر.

Page Generated in 0.0058 sec