printlogo


کد خبر: 234976تاریخ: 1400/6/24 00:00
گابریل پین از آماده نبودن استقلالی‌ها شاکی است
فنونی‌زاده: استقلال نیمه دوم از نظر بدنی کم آورد

مهدیه دریابیگی  
 
استقلال به تیم الهلال باخت تا از بازی‌های آسیایی هم خداحافظی کند و به‌نوعی پرونده ناکامی‌های این تیم تکمیل شود! می‌توانستی پیش‌بینی کنی استقلال با توجه به بحران‌هایی که دارد نمی‌تواند فاتح بازی با تیم الهلال عربستان باشد و درست در روزی که تیم عربستانی چندان هم قوی ظاهر نشد استقلال با اشتباهات فردی بازنده میدان شد. پرونده آسیایی استقلال روز دوشنبه بسته شد و این تیم باید دوباره همه چیز را از نو شروع کند. اما باید قبول کنید که استقلال اگر قرار باشد به اختلافات درون‌تیمی خود ادامه دهد و همچنان کادر فنی و مدریت باشگاه استقلال مقابل هم قرار بگیرند چیزی از پیش نمی‌رود و این تیم بیش از گذشته لطمه می‌خورد. در خصوص بازی استقلال و الهلال و ناکامی آبی‌ها مقابل حریف عربستانی با مهدی فنونی‌زاده هم‌کلام شدیم؛ پیشکسوت فعال باشگاه استقلال که بشدت از حذف استقلال از آسیا ناراحت است.
 
می‌خواهیم درباره بازی با الهلال با شما صحبت کنیم.
 آنقدر حالم گرفته است که دل و دماغ حرف زدن ندارم. ای کاش شکست نمی‌خوردیم.
می‌خواهیم دلایل همین شکست را واکاوی کنیم.
 نظر من این است که استقلال بی‌تجربگی و تمام توانش را بری نیمه اول مصرف کرد و در نیمه دوم از دقیقه 60 به بعد دیگر بچه‌ها توان دویدن و بازی کردن نداشتند. در حقیقت استقلال نیمه مربیان را باخت. اگر مردامند البته در آن گل اول سر نمی‌خورد آنها نمی‌توانستند آن گل مفت را بزنند. دلم می‌سوزد که ما خیلی مفت گل خوردیم. شاید اگر ما آن گل را نمی‌خوردیم الهلال آنطور نمی‌برد.
به نظر می‌رسید جای یک مهاجم سرعتی در این بازی مثل قایدی خالی بود. استقلال اگر در این بازی قایدی را داشت شاید نمی‌باخت.
 درست است؛ مهدی بازیکن باارزشی بود و اگر در این بازی حضور داشت قطعاً خط دفاع الهلال را اذیت می‌کرد. ما بازیکنان خوبی را از دست دادیم و در این بازی جای آنها خالی بود. به نظرم الهلال آن تیم زهرداری نبود که از آن صحبت می‌کردند.
پس شما هم اعتقاد دارید که از دست دادن بازیکنان در این بازی به ما لطمه زد.
 قطعاً بی‌تأثیر نبود. به هر حال شاکله تیم استقلال فرق کرده بود و خیلی بد شد ما به تیمی باختیم که اصلاً شبیه آوازه‌اش نبود. اگر کمی هوشیار بودیم و یا بازیکنان از نظر بدنی کم نمی‌آوردند به مشکل نمی‌خوردیم.
حالا استقلال دیگر امیدی به بازی‌های آسیایی ندارد. پرونده این تیم در آسیا هم بسته شد و باید به فکر لیگ جدید باشد.
 بله، باید استقلال خودش را برای لیگ بیست‌و‌یکم آماده کند. اما آنطور که من شنیدم گابریل پین از ناآمادگی بدنی بازیکنان ناراضی است. به‌طور حتم با شروع تمرینات برای بازیکنان برنامه دارد.

Page Generated in 0.0096 sec