printlogo


کد خبر: 234974تاریخ: 1400/6/24 00:00
اردوگاه آبی

 استقلال شش روز تعطیل شد
تیم استقلال با شکست مقابل الهلال عربستان از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
 به این ترتیب تمرینات استقلال هم توسط کادر فنی این تیم به مدت 6 روز تعطیل اعلام شد و آبی‌پوشان از اواخر هفته آینده برای لیگ بیست‌و‌یکم به آماده‌سازی می‌پردازند.
 فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در امارات باقی خواهد ماند و با شروع تمرینات این تیم به تهران باز خواهد گشت. اما استقلالی‌ها غیر از مجیدی به تهران آمدند تا استراحت کنند.
 استقلال از این به بعد باید خودش را برای لیگ بیست‌و‌یکم آماده کند. 
این تیم در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان زیادی را از دست داد و در لیگ جدید با چهره تازه پا به زمین مسابقه می‌گذارد. 
فعلاً مجیدی سرمربی استقلال است و گفته می‌شود برای لیگ بعدی هم او کار خود را ادامه می‌دهد، اما با توجه به شرایط بحرانی که استقلال دارد و اختلافات درونی این تیم امکان هر اتفاق تازه‌ای هست.
 
 
کاپیتان الهلال تاوان سنگینی داد
استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال رفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. سلمان الفرج کاپیتان الهلال در این بازی مصدوم شد و در زمان ترک ورزشگاه با عصا محل مسابقه را ترک کرد. الهلال بامداد دیروز به ریاض برگشت. 
تیم سعودی اولین تیم صعودکننده به یک‌چهارم نهایی شد و منتظر قرعه‌کشی است. الهلال در بازی مقابل استقلال نشان داد تیم چندان زهرداری نیست، اما شاید تجربه این تیم بیش از استقلالی‌ها بود، ضمن اینکه این تیم از مدت‌ها قبل در کنار هم برای این بازی کار کرده بودند، این در حالی بود که تیم استقلال علاوه بر اختلافات درون‌تیمی خیلی دیرتر از عربستانی‌ها هم تمرین خود را شروع کرد و با تیم تازه مقابل الهلال بازی کرد. 
هواداران استقلال از اینکه تیم‌شان نتوانست به مرحله بعدی صعود کند دلخور هستند و نسبت به این مسأله اعتراض کرده‌اند. مجیدی با تیم جدید برای فصل آتی به‌طور حتم مشکلات زیادی خواهد داشت.

Page Generated in 0.0058 sec