printlogo


کد خبر: 234949تاریخ: 1400/6/24 00:00
مصاحبه

شریفات: آرزویم آسیایی شدن با آلومینیوم است
اسماعیل شریفات بازیکن آلومینیوم که قراردادش را با این تیم تمدید کرد، می‌گوید آرزویش کسب سهمیه آسیا با سبزپوشان اراکی است: «من فصل خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم و به نوعی خودم را مدیون آلومینیوم اراک می‌دانم و به همین دلیل بر خودم واجب دانستم تا قراردادم را تمدید کنم، البته حضور رسول خطیبی هم در این تصمیم خیلی مؤثر بود و من آلومینیوم را جزو سه تیم برتری می‌دانم که در دوران ورزشی‌ام در آن فوتبال بازی کردم. خوشبختانه برای فصل جدید همه چیز خوب پیش رفت و تغییرات مثبتی هم در باشگاه و کادر فنی ایجاد شد. من پارسال فصل خوبی داشتم و در پست جدیدی بازی کردم و حالا امسال هم میلاد فخرالدینی در سمت راست به تیم اضافه شده و من می‌توانم در دو سه پست برای آلومینیوم بازی کنم. یکی از آرزوهایم این است که بتوانیم سهمیه آسیا بگیریم و رسول خطیبی هم معمولاً در شرایط سخت نتایج خوبی می‌گیرد. امیدوارم فصل خوبی برای آلومینیوم رقم بخورد.»
 
 
کوزین: مجبور به شکایت از شهرخودرو شدم
استفان کوزین که بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی در شهرخودرو کار را دنبال می‌کرد اکنون به دلیل عدم دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرده است. کوزین که بعد از لیگ قهرمانان از این تیم جدا شد و به فیفا شکایت کرد، در مورد این مسأله می‌گوید: «بعد از اتمام بازی‌های لیگ در ماه آگوست، من برای یک هفته تعطیلات به ایتالیا بازگشتم. آخرین دستمزدم از باشگاه را تقریباً در ماه آوریل دریافت کردم. بعد از آن باشگاه هرگز پولی به من پرداخت نکرد. به آنها گفتم به قطر می‌آیم، اما برای سفر به نامه AFC نیاز دارم ولی متأسفانه باشگاه هرگز پاسخ مشخصی به درخواست‌های من نداد. هیچ پولی برایم واریز نکرد. بنابراین من هم تصمیم گرفتم قراردادم را با آنها فسخ کرده و مدارک را برای اطلاع از این شرایط به فیفا ارسال کنم تا از طریق مراجع قانونی پیگیر مطالباتم باشم.»
 
 
کی‌شمس: با این وضعیت صنعت‌نفت سقوط می‌کند
جهانگیر کی‌شمس سرپرست جدید باشگاه صنعت‌نفت آبادان بابت بی‌توجهی مدیران به آینده این باشگاه گلایه دارد، اتفاقی که طی سالیان اخیر همواره شاهد تکرار آن از سوی افراد حاضر در این باشگاه بودیم: «طبق صحبت‌های وزیر ورزش که در گفت‌وگوی خبری اعلام کرد نگاه ویژه‌ای به تیم‌های نفتی خواهیم داشت، خیلی امیدوار بودیم اما هنوز هیچ نگاهی به این تیم نشده. مقرر شد ۱۵ میلیارد به تیم صنعت‌نفت تزریق شود که حقیقتاً این مبلغ برای بستن یک تیم لیگ برتری واقعاً ناچیز است. ما ۶ بازیکن مصدوم داریم و قرارداد ۶ بازیکن ما تمام شده و قطعاً باید بازیکنان جدیدی جذب کنیم. اما هنوز هیچ یک از این وعده‌ها توسط وزیر و مسئولین عملی نشده و تنها در حد یک حرف باقی مانده. هنوز مشخص نیست همین مبلغ را کی به ما بدهند و هر روز امروز و فردا می‌کنند. کمتر از ۴۰ روز به شروع لیگ مانده، اگر این پول سر موعد نرسد چه فایده‌ای دارد. اصلاً جای ۱۵ میلیارد، هزار میلیارد بدهند وقتی کار از کار گذشته دیگر فایده‌ای ندارد. طبق قرارداد ما با منطقه آزاد آنها باید ۱۰ میلیارد به ما پول بدهند اما هنوز بعد از ۶ ماه هیچ خبری نیست که نیست. اگر قرار است اتفاقات به این منوال پیش برود اتفاقات خوبی برای صنعت‌نفت نخواهد افتاد و اگر به داد آن نرسیم این تیم امسال به دسته‌های پایین‌تر سقوط خواهد کرد.»
 
 
شیری: فقط من و ممشلی باقی مانده‌ایم 
نساجی مازندران جزو اولین تیم‌هایی بود که تمریناتش را استارت زد و اردویی را در اردبیل نیز پشت سر گذاشت. حامد شیری که قدیمی‌ترین بازیکن نساجی و بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود امسال هم با بستن بازوبند کاپیتانی همانند سال‌های قبل وظیفه سنگینی روی دوش دارد. او در مورد شرایط نساجی می‌گوید: «از سالی که نساجی به لیگ برتر آمد فقط من و مجتبی ممشلی ماندیم البته زمانی که نساجی در لیگ یک بود هم سابقه حضور در این تیم را داشتم. من به عنوان کاپیتان این تیم همه جوره آماده هستم و بخشی از  قضیه بحث فنی است که شما همیشه باید بیشتر از بقیه بازیکنان آماده باشی تا توقعاتی که نسبت به تو وجود دارد را برآورده کنید. فوتبال شغل من است و تا روزی که توانایی بازی کردن داشته باشم و بتوانم خوب کار کنم و توقعات کادر فنی و هواداران را برطرف کنم می‌مانم، امیدوارم بتوانم از پس این کار بر بیایم. این موضوع زمانی اتفاق می‌افتد که یک تیم خوب باشیم و به همدیگر کمک کنیم.»

 


Page Generated in 0.0062 sec