printlogo


کد خبر: 234938تاریخ: 1400/6/24 00:00
کلاب بروژ - پاری‌سن‌ژرمن؛ ساعت 23:30
رونمایی از مثلث جادو

مثلث لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه امشب در دیدار با کلاب بروژ در شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان برای نخستین‌بار کنار هم قرار می‌گیرند. مسی تابستان از بارسلونا به پاریس آمده اما هیچ‌وقت کنار دو ستاره پاری‌سن‌ژرمن بازی نکرده، حالا اکیپ گزارش داده موریسیو پوچتینو قصد دارد برای بازی امشب این سه ستاره را کنار هم قرار دهد هرچند معلوم نیست چه سیستمی برای گرفتن بهترین بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مسی در بازی دو هفته قبل مقابل رنس جای نیمار را در اواخر بازی گرفت و در نقش شماره 10 در سیستم 1-3-2-4 به کار گرفته شد اما اکیپ می‌گوید اگر پوچتینو از همین چینش مقابل بروژ استفاده کند تیم او از نظر دفاعی بشدت آسیب‌پذیر می‌شود. احتمال دارد این سه نفر در سیستم 2-4-4 لوزی یا 2-5-3 بازی کنند تا به‌عنوان یک مجموعه منسجم در دفاع و حمله مشارکت داشته باشند اما در مورد موفقیت دومی تردید وجود دارد چون سرخیو راموس برای بازی در اختیار مربی آرژانتینی نیست.
بهترین گزینه برای تیم فرانسوی 3-3-4 است چون به مسی، نیمار و امباپه فضای لازم برای به کاربردن جادوی فردی‌شان را می‌دهد؛ مسی در راست، نیمار در چپ و امباپه در مرکز خط حمله، دفاع میزبان بلژیکی را مورد تهدید قرار می‌دهند.
اما این مثلث نمی‌تواند روی حمایت برخی بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی تیم حساب کنند. آنخل دی‌ماریا و ادیس گوآیه محروم هستند و مارکو وراتی برای این بازی وضعیت جسمانی نامشخصی دارد. احتمالاً به‌جای این سه، آندر اررا در کنار جورجینیو واینالدوم و لئاندرو پاردس در مرکز زمین انجام وظیفه می‌کنند.
لایوین کورزاوا، مدافع چپ تیم هم مصدوم است و برای پست او نونو مندز، خرید جدید تیم و آماد دیالو رقابت دارند که احتمالاً مثل بازی لیگ شانس دیالو بیشتر است.
یک مسأله دیگر که پوچتینو باید حل کند، دروازه‌بانی است و اینکه از بین جان‌لوییجی دوناروما و کیلور ناباس یکی را انتخاب کند. ستاره ایتالیا در تیم قهرمان یورو 2020 شنبه در پیروزی 4 بر صفر برابر کلرمون اولین بازی‌اش را انجام داد اما به نوشته اکیپ هنوز برای کنار زدن دروازه‌بان کاستاریکایی جا نیفتاده و احتمالاً ناباس در این بازی درون دروازه قرار می‌گیرد.
 

Page Generated in 0.0049 sec