printlogo


کد خبر: 234928تاریخ: 1400/6/23 00:00
سالن کنفرانس

سیدجلال: اگر باشم با تمام قدرت کار می‌کنم
سید جلال حسینی در نشست خبری قبل از دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «باید از میهمان‌نوازی مردم تاجیکستان تشکر کنم. در این مرحله یک بازی سخت داریم و استقلال تاجیکستان تیم خیلی خوبی است. می‌دانیم با تیمی سختکوش که منظم بازی می‌کند، مسابقه داریم. کادرفنی فیلم‌های زیادی به ما نشان داده و یکی از سخت‌ترین دیدارها برای هر دو تیم است. با تمام قدرت بازی می‌کنیم چون با تیم خیلی خوبی مسابقه داریم. امیدوارم بتوانیم دیدار خوبی انجام بدهیم و موفق باشیم.»
وی درباره اینکه چه احساسی از بازی کردن به عنوان یک بازیکن پرافتخار و 39 ساله مقابل نفرات جوان دارد، گفت: «فوتبال بازی کردن همیشه سخت است. ما هم در تیمی بزرگ و پرافتخار بازی می‌کنیم که مسئولیت سنگینی دارد. تنها کاری که می‌توانیم انجام بدهیم خوب تمرین کردن و خوب بازی کردن است. صد درصد این مسابقه هم برای ما و هم برای استقلال سخت است و اگر در بازی باشم با تمام قدرت کار می‌کنم. این مسابقه برای همه بازیکنان سخت است. در کل بازی کردن در چمن مصنوعی برای هر دو تیم دشوار است. من هم تا جایی که بتوانم سعی می‌کنم برای موفقیت تیمم تلاش کرده و بجنگم.»
 
 
اطلاعات زیادی از پرسپولیس داریم
ارگاشف: برگ برنده ما هواداران هستند
نشست مطبوعاتی پیش از بازی پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار شد که از تیم میزبان، مبین ارگاشف در مقابل میکروفن ای اف سی و دوربین‌های پرتعداد خبرنگاران قرار گرفت. او که تنها عضو کادرفنی استقلال تاجیکستان با مدرک پرولایسنس است، در صحبت‌هایش به تمجید از پرسپولیس پرداخت و این بازی را رویدادی مهم برای کشور تاجیکستان قلمداد کرد.
او در ابتدای صحبت‌هایش گفت: «این یک رویداد بزرگ برای کشور ماست و نخستین بار است که مسابقه‌ای در این سطح در تاجیکستان برگزار می‌شود. ما در این مسابقه بسیار جدی هستیم که به پیروزی برسیم.»
ارگاشف ادامه داد: «امیدوارم نتیجه بازی برای تیم ما مثبت باشد. متأسفانه باید بگویم که در این بازی آندری میسچنکو و رستم یتیموف را در اختیار نداریم.»
وی با اشاره به قدرت پرسپولیس گفت: «حریف بسیار قوی است؛ فینالیست ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا. ما بازی‌های پرسپولیس را دیدیم و اطلاعات زیادی از این تیم داریم.»
سرمربی استقلال در این بازی راجع به هواداران تیمش گفت: «برگ برنده اصلی ما در این بازی هواداران محترم و پرتعداد ما هستند. آنها از ما حمایت فوق‌العاده‌ای کردند و امیدواریم با حضور آنها برنده بازی شویم.»
 
 
ترسی از پرسپولیس نداریم
جلیلوف: از دقیقه 1 تا 90 می جنگیم
الیشر جلیلوف کاپیتان استقلال در نشست خبری بازی با پرسپولیس، گفت: «امروز روز بزرگ فوتبال کشور تاجیکستان است. به تمام هموطنان این رویداد بزرگ را تبریک می‌گویم. پرسپولیس در 3 سال گذشته دوبار به فینال این رقابت‌ها رسیده و ما برای تیم رقیب احترام زیادی قائل هستیم اما ترسی از آنها نداریم.»
وی افزود: «با تمام قوا وارد زمین بازی می‌شویم  و از دقیقه یک تا آخر در این بازی می‌جنگیم. نقش هواداران ما در این بازی اهمیت زیادی دارد. آنها همیشه از ما حمایت می‌کنند، در این بازی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برنده شویم.»

 


Page Generated in 0.0057 sec