printlogo


کد خبر: 234922تاریخ: 1400/6/23 00:00
لژیونرها

 لیگ برتر پرتغال
رویارویی دروازه‌بان‌های ایرانی از روی نیمکت
رویارویی تیم‌های بواویشتا و پورتیموننسه در لیگ برتر پرتغال با نتیجه تساوی به پایان رسید. یکشنبه شب دیدار تیم‌های بواویشتا و پورتیموننسه در هفته پنجم لیگ برتر پرتغال با تساوی یک - یک پایان یافت.
 کارلینهوس در دقیقه 45 گل پورتیموننسه را زد. بواویشتا نیز در دقیقه 2+90 با گلزنی موسی از شکست خانگی گریخت.
علیرضا بیرانوند (بواویشتا) و پیام نیازمند (پورتیموننسه) در فهرست تیم‌شان حضور نداشتند. در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال تیم بواویشتا با 8 امتیاز پنجم است و پورتیموننسه 7 امتیازی رتبه هشتم را در اختیار دارد.
 
سوپرلیگ یونان
پیروزی آ.ا.ک در حضور حاجی‌صفی و انصاری‌فرد
تیم آ.ا.ک آتن در نخستین بازی فصل جدید سوپرلیگ یونان پیروز شد.
  تیم آ.ا.ک یکشنبه شب در نخستین هفته فصل جدید سوپرلیگ یونان میزبان ایونیکوس بود و به پیروزی 3 بر صفر دست یافت. دامین تالک (7)، موامر تانکوویچ (46) و نورالدین آمرابات (62 - پنالتی) برای آ.ا.ک گل زدند. احسان حاجی‌صفی حضور کاملی در ترکیب آ.ا.ک داشت و کریم انصاری‌فرد نیز از دقیقه 76 برای این تیم وارد زمین شد.
 
 
ژوپیلر لیگ بلژیک
ثبت نخستین پیروزی یاران کاوه رضایی
نخستین پیروزی تیم لوون در هفته هفتم ژوپیلر لیگ بلژیک ثبت شد. بامداد دیروز (دوشنبه) تیم لوون از کورتریک میزبانی کرد و به پیروزی 2 بر یک دست یافت. آلکسیس سارت (50) و سیبه (78) زننده 2 گل لوون بودند.
 تک گل کورتریک را سلیمان در دقیقه 62 زد.  این نخستین پیروزی لوون در فصل جاری ژوپیلر لیگ بلژیک بود.
کاوه رضایی در ترکیب اصلی لوون برابر کورتریک به میدان رفت اما در دقیقه 60 با سوری کابا، مهاجم گینه‌ای تعویض شد.
تیم لوون با 7 امتیاز در رده هفدهم جدول 18 تیمی ژوپیلر لیگ بلژیک قرار دارد.
 
 
لیگ ستارگان قطر
شکست السیلیه در گام نخست
یاران رامین رضاییان فصل جدید لیگ ستارگان قطر را با شکست برابر مدافع عنوان قهرمانی آغاز کردند.  تیم السیلیه در چارچوب هفته نخست فصل جدید لیگ ستارگان قطر یکشنبه شب با دو گل مغلوب السد دوحه شد. بوعلام کوخی (23) و تاباتا (33) زننده گل‌های السد در این بازی بودند.
رامین رضاییان 88 دقیقه در ترکیب السیلیه برابر السد بازی کرد.
 
 
سوپرلیگ دانمارک
هفتمین شکست ویل بولدکلوب در حضور عزت‌اللهی
هفتمین شکست تیم ویل بولدکلوب در سوپرلیگ دانمارک ثبت شد. یکشنبه شب تیم ویل بولدکلوب در هشتمین بازی‌اش در سوپرلیگ دانمارک میهمان آرهوس بود و شکست یک بر صفر را پذیرا شد. تک گل تیم میزبان در دقیقه 60 توسط اندرسون به ثمر رسید. سعید عزت‌اللهی به عنوان بازیکن تعویضی ویل بولدکلوب از دقیقه 61 وارد زمین شد. تیم ویل بولدکلوب با یک امتیاز قعرنشین جدول 10 تیمی سوپرلیگ دانمارک است.

 


Page Generated in 0.0043 sec