printlogo


کد خبر: 234920تاریخ: 1400/6/23 00:00
دو زن ایرانی در جام جهانی فوتسال مردان
روایت دبیرکل فیفا از دیدار با گلاره ناظمی

جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی از روز یکشنبه آغاز شد که علاوه بر تیم ملی فوتسال ایران دو زن ایرانی نیز در این رقابت‌ها حضور دارند.
گلاره ناظمی، داور سرشناس فوتسال کشورمان از سوی فیفا یکی از داوران دعوت شده به لیتوانی برای قضاوت در جام جهانی فوتسال مردان است. همچنین دکتر زهره هراتیان که از پزشکان حاضر در لیست فیفاست به عنوان افسر پزشکی مسابقات در لیتوانی حضور دارد.
حضور دو زن ایرانی در جام جهانی فوتسال مردان که هر دو نیز صاحب مسئولیت‌های مهم هستند، در نوع خود جالب توجه است.
در روز نخست بازی‌ها هراتیان به مسئولیت خود پرداخت و گلاره ناظمی نیز به همراه ابراهیم مهرابی افشار دیدار لیتوانی و ونزوئلا را قضاوت کرد. همچنین ناظمی قضاوت بازی چهارشنبه شب تیم‌های ملی مصر و گواتمالا را نیز برعهده دارد و مهرابی افشار به‌عنوان کمک داور اول او را در قضاوت این مسابقه یاری خواهد کرد. حضور یک داور زن از ایران در این مسابقات برای دبیرکل فیفا هم جالب توجه بود. تا آنجا که بعد از پایان بازی لیتوانی مقابل ونزوئلا، فاطما سمورا، دبیرکل فیفا دیداری را با گلاره ناظمی ترتیب داد و این موضوع را در صفحه شخصی خود بازتاب داد. سمورا در صفحه شخصی خود درباره این دیدار نوشت: «از ملاقات با داور سوم بازی از ایران خانم گلاره ناظمی خوشحالم. صحبت با شما و شنیدن درباره افکارتان بعد از قضاوت در نخستین جام جهانی فیفا، بسیار عالی بود.»

Page Generated in 0.0059 sec