printlogo


کد خبر: 234919تاریخ: 1400/6/23 00:00
اردوی سه مرحله‌ای امید از پنجشنبه شروع می‌شود
مهدوی‌کیا و دستیاران آلمانی‌اش در تیم امید

 تیم امید ایران برای حضور در مسابقات فوتبال مقدماتی قهرمانی آسیا آماده می‌شود. مهدی مهدوی‌کیا به عنوان سرمربی این تیم، اسامی 66 نفره تیم را یکشنبه شب اعلام کرد تا اردوی آماده‌سازی سه مرحله‌ای تیم فوتبال امید از پنجشنبه همین هفته با حضور این بازیکنان شروع شود.
حالا اما مرحله‌ای دیگر از توافق‌هایی در حال پیگیری است که بین فدراسیون فوتبال و مهدوی‌کیا انجام شده بود. به همین منظور او به آلمان سفر کرده تا به همراه دو دستیار آلمانی که به فدراسیون فوتبال معرفی کرده بود، به کشور بازگردد و اردوی آماده‌سازی را با حضور دستیارانش آغاز کند.
جان لامرز، مربی 57 ساله هلندی که سابقه مربیگری در تیم‌های آیندهوون هلند و ویتس آرنهم را در کارنامه دارد از سال 2017 تا 2019 هم در تیم ایسبرگ دانمارک فعالیت کرده، یکی از دستیاران مهد‌وی‌کیا در تیم ملی امید است. او به عنوان مربی تمرین دهنده در کنار سرمربی تیم امید خواهد بود.
مهران شدیدی‌پور، مربی ایرانی- سوئدی که سابقه سرمربیگری در تیم نونهالان آکادمی کیا را در کارنامه دارد هم به عنوان یکی دیگر از دستیاران مهدوی‌کیا در تیم امید فعالیت خواهد کرد.
همچنین یک مربی بدنساز 45 ساله آلمانی به نام تیمو روزنبرگ هم با نظر مهدوی‌کیا در تیم امید فعالیت می‌کند. او سابقه حضور در تیم‌ هانوفر و تیم زیر 16 ساله‌های آلمان را دارد. این مربی با اندکی تأخیر نسبت به سایر دستیاران مهدوی‌کیا به ایران می‌آید.
قرار است یک مربی دروازه‌بانان آلمانی در تیم امید به جمع کادر فنی اضافه شود. طبق برنامه جان لامرز و پوریا شدیدی‌پور به همراه مهدوی‌کیا در پایان هفته به تهران سفر می‌کنند و بقیه دستیاران او هم طی هفته‌های آینده در کشورمان حضور پیدا خواهند کرد.
از همان ابتدا که صحبت از حضور مهدی مهدوی‌کیا در تیم امید مطرح می‌شد، فدراسیون فوتبال گفته بود که قرار است او آکادمی هامبورگ و همکاران آلمانی‌اش را در پروژه آماده‌سازی تیم امید دخیل کند و پروژه‌ای که در زمینه بازیکنان پایه قرار است با همکاری فدراسیون فوتبال آلمان و آکادمی هامبورگ پیش برود، دلیل اصلی موافقت این آکادمی با حضور مهدوی‌کیا در تیم امید ایران بود.
حالا هم در اولین گام‌ها بعد از حضور مهدوی‌کیا در ایران، او دستیاران خود را از آلمان انتخاب کرده تا پروژه ایرانی – آلمانی کیا در تیم امید رفته رفته اهداف خود را عملی کنند.
 
بازیکن 25 ساله حذف شد
بعد از اعلام لیست بازیکنان مدنظر مهدوی‌کیا، بازیکنی به نام امیر منصف از مازندران در بین اسامی به چشم می‌خورد که به دلیل اینکه 25 ساله است، عملاً نمی‌تواند در تیم زیر 23 سال حضور داشته باشد و به همین دلیل از لیست بازیکنان خارج شد تا فرد دیگری جایگزین او شود. گویا این موضوع به اشتباهی برمی‌گردد که در کمیته جوانان رخ داده است. گویا لیست بازیکنان زیر 23 سال چند سال اخیر از سازمان لیگ‌ در کمیته جوانان ثبت شده بود که نام امیر منصف نیز به اشتباه در لیست بازیکنان زیر 23 سال قرار گرفته است.
 

 


Page Generated in 0.0055 sec