printlogo


کد خبر: 234918تاریخ: 1400/6/23 00:00
بازی با صربستان نحوه صعود ایران از گروه را مشخص می‌کند
ناظم‌الشریعه: به دنبال تاریخ‌سازی دوباره‌ایم

 محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در آستانه بازی با صربستان گفت: «خدا را شکر تیم روز به روز بهتر با شرایط آب و هوایی لیتوانی به روز شده و بازیکنان رفته رفته آماده می‌شوند.»
او با اشاره با بازی با صربستان تأکید کرد: «باید تمام تلاش‌مان  را در این بازی بکنیم. بازی اول در هر تورنمنتی سخت است اما جدا از این عامل این دیدار برای نحوه صعود ما بسیار تعیین کننده است و این مورد را بین بازیکنان جا انداختیم.»
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره شناختی که از حریف پیدا کرده و برنامه‌هایی که برای رسیدن به این شناخت داشته، اینطور توضیح داد: «فیلم بازی‌های اخیر صربستان را دیدیم. همه چیز را چک کردیم و به شناخت کامل از این تیم رسیدیم.»
ناظم‌الشریعه با بیان اینکه در جام جهانی همه چیز متفاوت است، گفت: «دوره قبل کسی تصور نمی‌کرد ما برزیل را حذف کنیم و در این دوره نیز به یک تاریخ‌سازی دیگر فکر می‌کنیم.»
او در پایان صحبت‌هایش تأکید کرد: «باید به فوتسال ایران به اندازه نام و مقامش رسیدگی شود. در فدراسیون کارهایی شروع شده و من هم توقع دارم که سریع‌تر انجام شود. شخصیت فوتسال باید به جایگاه واقعی خودش برگردد. بحث این است که مردم خیلی فوتسال را دوست دارند و باید به این دوست داشتن احترام گذاشت.»
 
تمدید قرارداد سرمربی در آستانه بازی نخست
با موافقت شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال قرارداد جدید محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال تا یک سال آینده تمدید و به اعضا ابلاغ شد. ناظم‌الشریعه هم‌اکنون با تیم ملی فوتسال در لیتوانی حضور دارد و ملی‌پوشان کشورمان را در جام جهانی هدایت می‌کند.

Page Generated in 0.0046 sec