printlogo


کد خبر: 234891تاریخ: 1400/6/23 00:00
توپ و تور

 نتایج روز دوم مسابقات والیبال قهرمانی آسیا
پیروزی راحت ایران مقابل تایلند
تیم ملی والیبال ایران در دومین روز از رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تایلند به پیروزی رسید. بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ تا ۲۸ شهریور به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در صدر گروه B قرار دارد و با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ همگروه است.
تیم ملی والیبال ایران در دو بازی اول خود مقابل هنگ‌کنگ و تایلند به پیروزی قاطع دست پیدا کرد.
 
نتایج روز دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا:
هنگ‌کنگ ۱ – ۳ پاکستان
عربستان‌سعودی صفر – ۳ چین‌تایپه
هند صفر – ۳ قطر
ازبکستان صفر – ۳ چین
ایران ۳ – صفر تایلند
 استرالیا ۳ – صفر کویت
کره‌جنوبی ۳ – صفر قزاقستان
 بحرین ۱ – ۳ ژاپن
 
 
عطایی بعد از پیروزی برابر تایلند:
بازیکنان حریف را از مدار خارج کردیم
سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از برد مقابل تایلند گفت: «با اطلاعاتی که از حریف داشتیم، بازیکنان این تیم را از مدار خارج کردیم.»
بهروز عطایی بعد از برد برابر تیم تایلند گفت: «با توجه به اینکه بازی‌ تدارکاتی نداشتیم، سعی کردیم از بازی برابر هنگ‌کنگ به عنوان یک فرصت در جهت منظم‌تر شدن و بازی تمرینی استفاده کنیم که خوشبختانه تا حدی هم اثرگذار بود. همچنین به واسطه بازی تایلند با پاکستان در روز نخست رقابت‌ها، تا حدودی از تایلند شناخت پیدا کردیم.»
او ادامه داد: «با آنالیز دقیق بازیکنان توانمند تایلند، ملی‌پوشان این کشور تحت تأثیر عملکرد ایران قرار گرفتند و نتوانستند کیفیت واقعی خود را به نمایش بگذارند و از جریان بازی منحرف شدند. تغییرات گسترده سرمربی تایلند نسبت به بازی با پاکستان نشان داد که ما توانستیم بازیکنان تایلند را از مدار خارج کنیم.»
عطایی با ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنانش گفت: «خوشبختانه بازی با تایلند منظم‌تر و با هماهنگی بیشتری انجام شد. سعی کردیم در اواسط مسابقه به بازیکنان دیگر هم مهلت بازی دهیم تا آمادگی بیشتری داشته باشند.»
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با ارزیابی از حریفان آسیایی ایران ادامه داد: «در آسیا چهار یا پنج حریف قدیمی و سنتی از جمله چین، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا وجود دارد. چین با ترکیب کامل و همان تیمی که در مقدماتی المپیک بازی کرد در این مسابقات حضور دارد. ژاپن تنها دو بازیکنش را در اختیار ندارد. از تیم استرالیا نیز تنها یک بازیکن غایب است. کره جنوبی هم همان تیم قدرتمندی است که در مقدماتی المپیک دیدیم. تیم ایران در میان همه تیم‌ها بیشترین تغییر را داشته است. تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم و هدف‌مان را دنبال می‌کنیم. همه این تیم‌ها برابر یکدیگر کار سختی دارند.»
عطایی با گلایه مجدد از میزبانی ژاپن در این رقابت‌ها گفت: «از لحاظ اسکان و هتل مشکلی نداریم اما در بخش تغذیه مشکلات فراوان داریم و کار برای تیم ایران سخت است. اگر روند مسابقات به همین منوال پیش برود، ممکن است بازیکنان تحلیل بروند و نبود ذخیره انرژی برای بازی‌های بعدی، بازیکنان ایران را با چالش جدی روبه‌رو کند.»

 


Page Generated in 0.0059 sec