printlogo


کد خبر: 234886تاریخ: 1400/6/23 00:00
خبر کوتاه

 کیانوش رستمی در ملی‌ حفاری وزنه می‌زند
تیم‌ ملی‌ حفاری برای فصل جدید لیگ برتر وزنه‌برداری کشور با قهرمان سابق المپیک، قرارداد همکاری امضا کرد.
فراز رامهرمزی، سرمربی تیم‌ وزنه‌برداری ملی‌ حفاری با اعلام این خبر گفت: «برای فصل جدید لیگ برتر کیانوش رستمی با حفاری خواهد بود. او سابقه همکاری با ملی‌ حفاری را دارد و در واقع قرار است در خانه خود وزنه بزند. حضور رستمی یک وزنه بسیار خوب برای تیم ما است و جوانان تیم می‌توانند از حضور و تجربیات او استفاده کنند.»
سرمرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌ حفاری با اشاره به آغاز تمرینات تیمش طبق شیوه‌نامه‌های پزشکی و ابراز رضایت نسبت به روند تمرینات، گفت: «همچنین علاوه بر رستمی با صالح چراغی دیگر ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران قرارداد بسته‌ایم که در مجموع حضور این دو وزنه‌بردار، کمک شایانی به حفاری می‌کند.»
 
 
دوری 6 ماهه عباسعلی از تاتامی
سرگروه تیم ملی کاراته زنان به دلیل جراحی زانوی آسیب دیده نمی‌تواند تا شش ماه آینده به مسابقات برگردد.
حمیده عباسعلی کاراته‌کای تیم ملی زنان ایران که در جریان رقابت‌های کاراته المپیک دچار آسیب‌دیدگی شد و یکشنبه (هفتم شهریورماه) توسط دکتر کیهانی تحت عمل جراحی قرار گرفت، برای بازگشت به تاتامی باید دوران نقاهت شش ماهه‌ای را پشت سر بگذارد.
عباسعلی کارهای فیزیوتراپی را چند روز بعد از جراحی آغاز کرده و از هفته هشتم می‌تواند برنامه‌های بدنسازی را زیر نظر پزشک و مربی بدنساز خود آغاز کند.
حمیده عباسعلی که با این آسیب‌دیدگی رقابت‌های قهرمانی جهان در امارات و قهرمانی آسیا در قزاقستان را از دست داده، برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ آماده می‌شود.
 
 
نایب قهرمانی ایران در شطرنج دانشجویان آسیا
رقابت‌های شطرنج آنلاین دانشجویان پسر دانشگاه‌های آسیا با کسب مقام نایب قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.
آخرین روز از رقابت‌های شطرنج آنلاین دانشجویان پسر دانشگاه‌های آسیا برگزار و بازیکنان در ۳ دور پایانی با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم کشورمان با کسب ۲۲/۵ امتیاز، نایب قهرمان شد.
در رده‌بندی انفرادی که با شرکت ۵۲ دانشجو از ۱۲ کشور برگزار شد، استاد بین‌المللی سیدخلیل موسوی در دور هفتم پس از تساوی با بازیکن چینی، نتیجه بازی دور هشتم را به استاد بزرگ هندی واگذار کرد. 
موسوی با پیروزی بر استاد بین‌المللی سنگاپوری در دور پایانی با ۶/۵ امتیاز و با امتیاز برابر با بازیکن چین، عنوان چهارم انفرادی را کسب کرد.
استاد بین‌المللی مرصاد خداشناس نیز در دورهای هفتم و هشتم نتیجه بازی‌ها را به اساتید هندی واگذار کرد و در دور نهم، استاد بزرگ اندونزیایی را شکست داد و ۵/۵ امتیاز با ارزش برای تیم ایران کسب کرد.
مهدی غلامی اوریمی دیگر بازیکن ۵/۵ امتیازی تیم ایران در روز آخر ۲ امتیاز کامل از استاد فیده قزاقستانی و بازیکن فلسطینی کسب کرد و نتیجه بازی دور هشتم را به طاهر یوسف، بازیکن اندونزیایی واگذار کرد.
امیرحسین کاشفی نیز در دور هفتم مغلوب استاد فیده اندونزیایی شد و در دور هشتم موفق به شکست استاد فیده سوری شد. کاشفی در بازی آخر نتیجه را به استاد بین‌المللی هندی واگذار نمود و ۵ امتیاز برای کشورمان به دست آورد.
بر این اساس در رده‌بندی تیمی، تیم دانشجویان ایران با کسب ۲۲/۵ امتیاز پس از تیم هند (۲۴ امتیاز) در جایگاه دوم رده‌بندی تیمی قرار گرفت و تیم‌های مالزی و اندونزی با ۲۲ امتیاز سوم و چهارم شدند.
طبق قوانین مسابقات آنلاین، این نتایج در حال حاضر نتایج اولیه است و نتایج نهایی رقابت‌های دختران و پسران پس از بررسی‌های فنی اعلام می‌شود.

Page Generated in 0.0049 sec