printlogo


کد خبر: 234880تاریخ: 1400/6/23 00:00
لیگ قهرمانان آسیا

توصیه برای بازی نکردن مدافع النصر
پزشکان به تیم النصر توصیه کردند از عبدالله العمری در بازی امروز برابر تراکتور در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا استفاده نکند. آنها هشدار دادند النصر در صورت استفاده کردن از این بازیکن شاید او را برای مدت طولانی از دست بدهد. العمری در بازی اخیر تیم ملی عربستان برابر عمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 از ناحیه زانو آسیب دید. مانو منزس، سرمربی برزیلی النصر عبدالله الخبیری، علی الحسن و منصور الشمری را آماده کرد تا یکی از آنها را برای بازی کنار محمد الفتیل، مدافع جدید این تیم مورد استفاده قرار دهد.
 
 
تست کرونای تراکتوری‌ها منفی شد
نتایج تست‌های کرونای تراکتوری‌ها در کشور قطر مشخص شد. کاروان تراکتور با لیست شانزده نفره بازیکنان وارد کشور قطر شد و بلافاصله از اعضای این تیم تست کرونا گرفته شد. طبق اعلام باشگاه تراکتور نتایج تست‌ها اعلام شد که پاسخ تمامی تست‌های کرونا منفی بوده است. بعضی از بازیکنان تراکتور به دلیل ابتلا به کرونا و طی کردن دوران قرنطینه نتوانستند همراه این تیم در قطر حاضر باشند.
 
 
تراکتور با لباس یکدست قرمز مقابل النصر
تیم فوتبال تراکتور در دیدار مقابل النصر عربستان با پیراهن‌های یکدست قرمز رنگ به میدان خواهد رفت.
جلسه هماهنگی پیش از بازی مقابل النصر عربستان ظهر دیروز (دوشنبه) به صورت مجازی با حضور نمایندگان دو تیم برگزار شد. بر این اساس، تیم تراکتور در بازی امروز با لباس‌های یکدست قرمز رنگ به میدان می‌رود و دروازه‌بان هم لباس مشکی رنگ به تن خواهد کرد. همچنین بازیکنان تیم النصر هم پیراهن‌های زرد رنگ به تن خواهند کرد و دروازه‌بان این تیم با لباس آبی به میدان می‌رود.
 
 
عبدالغنی: آماده بازی با تراکتور هستیم
حسین عبدالغنی اسطوره باشگاه النصر و مدیر اجرایی این تیم پیش از بازی بازی با تراکتور در مصاحبه با برنامه «ملعب SBC»، گفت: «هر تیم بزرگی به دنبال قهرمانی است و ما هم هیچ بهانه‌ای نداریم. ما آماده بازی مقابل تراکتور و ان‌شاءالله صعود به جمع هشت تیم پایانی هستیم.» عبدالغنی با اشاره به شرایط دو تیم در این مسابقه توضیح داد: «شرایط هر چه که باشد، هر چه حریف یا ما داریم، بازیکنان غایب و مسائل دیگر، در نهایت یک بازی فوتبال ۹۰ دقیقه‌ای خواهد بود که مهم‌ترین نکته، پیروزی در این مسابقه و صعود به مرحله بعد است. این کاری است که با تمام توان خواهیم کرد.» مدیر اجرایی باشگاه النصر با اشاره به غیبت ستاره مراکشی این تیم گفت: «عبدالرزاق حمدالله یکی از ستاره‌های بزرگ و گلزنی ماهر است و همه می‌دانند داشتن چنین گلزنی در شرایط فعلی بسیار دشوار است. غیبت حمدالله مقابل تراکتور تأثیرگذار خواهد بود، اما مطمئنم سایر بازیکنان تمام تلاش خود را خواهند کرد.» عبدالغنی درباره شرایط سایر بازیکنان النصر ادامه داد: «تالیسکا به‌صورت کامل آماده بازی است و ما به همه بازیکنان تیم اطمینان داریم. ما همه تورنمنت‌ها را زیر نظر داریم و در این دیدار سخت شاید شاهد تولد یک ستاره باشیم.»
 
 
ستاره برزیلی آماده بازی با تراکتور
اندرسون تالیسکا ستاره برزیلی باشگاه النصر عربستان که چند روز پیش دچار مصدومیتی جزئی شده بود و گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر حضورش مقابل تراکتور شنیده می‌شد، در شرایط خوبی به سر می‌برد و آماده بازی با تراکتور است. کاروان النصر یکشنبه شب وارد دوحه شد و هافبک ۲۷ ساله سابق تیم المپیک برزیل هم همراه با سایر زردپوشان حضور داشت.
 
 
۶ غایب قطعی النصر برابر تراکتور
تراکتور در حالی امروز در مرحله یک ‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان خواهد رفت که ۶ بازیکن النصر در این بازی به طور قطع غایب خواهند بود. نایف الماس، عبدالمجید الصلیهم و عبدالاله العمری به خاطر مصدومیت قادر به همراهی النصر در این بازی حساس نیستند؛ این در حالی است که عبدالرزاق حمدالله، عبدالله مادو و علی لاجامی هم به خاطر محرومیت قادر به همراهی تیم منزس نیستند. از سوی دیگر در حالی‌که حضور تالیسکا ستاره ۱۰۰۰ میلیاردی النصر برای این بازی به دلیل مصدومیت در ابهام قرار داشت عبدالغنی مدیر اجرایی باشگاه النصر در مصاحبه با نشریه «الریاضیه» عربستان، گفت: «تالیسکا مشکلی ندارد و در اوج آمادگی به سر می‌برد و در بازی امروز مقابل تراکتور حضور دارد.»

 


Page Generated in 0.0052 sec