printlogo


کد خبر: 234865تاریخ: 1400/6/22 00:00
طنزیم
خنده و گریه

هومن جعفری

هم‌اکنون که دوز دوم واکسن کرونا را زده‌ام و احساس می‌کنم که به زودی قالب تهی کرده، به دیدار طنزنویسان ابدی ازلی خواهم شتافت، به استحضار کلیه خوانندگان این ستون می‌رسانم که ای مردم، دیگر این روزنامه را نخرید! زنده ماندنمان که به چشم مسئولان تحریریه نیامد. بگذارید مرگ به آنها نشان دهد که ما برای خودمان چقدر مهم بودیم و ندانستند!
اگر هم زنده ماندیم، فعلاً بخرید تا خبرتان کنم!
***
رسیدیم به سه بازی بزرگ لیگ قهرمانان؛ استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی. برای هر سه تیم آرزوی موفقیت می‌کنیم. چاره دیگری نداریم. با این وضعی که فوتبال و جامعه ما دارد، امیدواریم این سه تیم شادی را بر لب مردم بیاورند.
***
براساس رأی صادره در پرونده شکایت مربی ایتالیایی، باشگاه شهر خودرو محکوم به پرداخت 75 هزار دلار (حدود 2 میلیارد تومان) مطالبات استفان کوزین شد و همچنین بایستی 7500 فرانک سوییس (حدود 230 میلیون تومان) به عنوان جریمه پرداخت نماید. 
از مهلت تیم مشهدی برای پرداخت این بدهی و جریمه، 27 روز زمان باقی مانده و در صورت عدم پرداخت، پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال شهر خودرو بسته و حتی تهدید کسر امتیاز وجود دارد.
خب از من اگر بپرسید کجای این خبر خنده‌دار است، باید بگویم هیج جا! تیپیکال مدیریت ایرانی! نکته خنده‌دار یا گریه‌دار ماجرا اینجاست که طرف چند بار تماس گرفته، پیشنهاد مصالحه و تقسیط داده که کار به بسته شدن پنجره نکشد. جوابش را نداده‌اند!
یعنی این بنده خدا بیشتر دلش سوخته برای تیم مشهدی تا مدیران باشگاه! خنده‌تان می‌گیرد یا گریه می‌کنید؟
 

Page Generated in 0.0056 sec