printlogo


کد خبر: 234852تاریخ: 1400/6/22 00:00
خدایی: از لیگ برتر دو پیشنهاد داشتم
مس را برای احیای فوتبالم انتخاب کردم

ناصر قراگزلو
 
میلاد خدایی مدافع باتجربه که سال‌ها سابقه بازی در لیگ برتر را در کارنامه دارد برای لیگ آتی ترجیح داده در رقابت‌های لیگ یک بازی کند. خدایی البته برای بازی در لیگ یک دلایل جالب و محکمی دارد. برای اینکه از دلایل پیوستن میلاد خدایی به مس کرمان و رد کردن چند پیشنهاد لیگ برتری آگاه شویم گپ و گفتی با این مدافع داشتیم.
 
فصل قبل در نیم فصل از ماشین‌سازی به تیم هوادار پیوستی اما چرا با این تیم ادامه نمی‌دهی؟
 بله فصل قبل در نیم فصل دوم به هوادار پیوستم و زمانی که به این تیم رفتم آنها در رده پنجم، ششم جدول قرار داشتند اما در ترکیب این تیم موفق شدم به همراه سایر بازیکنان نقشی در لیگ برتری شدن هوادار و حضورش در لیگ برتر داشته باشم و این نکته مثبت را هم در کارنامه فوتبالم ثبت کنم.
اما جواب ما را ندادی که چرا با این تیم برای مسابقات لیگ برتر نماندی؟!
 با من صحبت‌هایی شد اما من شرایط مس کرمان را نسبت به هوادار و حتی دو تیم دیگر لیگ برتری که به من پیشنهاد دادند، ترجیح دادم. به همین خاطر با مس کرمان قرارداد یکساله امضا کردم تا در خدمت این تیم خوب و ریشه‌دار کرمانی باشم.
قطعاً مسأله مالی یکی از دلایل انتخابت بوده.
 بله، پیشنهاد مالی مس کرمان بهتر از پیشنهادات دیگرم، حتی نسبت به پیشنهادات تیم‌های لیگ برتری‌ام بود. از سوی دیگر به خوبی می‌دانستم تیم مس کرمان، ساختار قوی دارد و زمینه برای شرایط بهتر این تیم و شانس صعودش از لیگ یک به لیگ برتر با شرایطی که دارد، خیلی مهیاتر از تیم‌های دیگر دسته اولی است. به همین دلیل وقتی با من برای حضور در مس کرمان تماس گرفتند از پیشنهاد سرمربی این تیم آقای فرزاد حسین‌خانی استقبال کردم و به این تیم پیوستم. خیلی امیدوارم با این تیم خوب، چالش جدید و موفقی را تجربه کنم و ان‌شاءالله و به امید خدا موجبات شادی هواداران مس کرمان را که خیلی تیم‌شان را دوست دارند، فراهم سازیم.
جدا از تیم‌های لیگ برتری که در آنها حضور داشتی، قبلاً تجربه بازی در لیگ یک را هم در کارنامه بازیگری‌ات داری؟
 بله، من در چند تیم در لیگ یک بازی کردم و در تیم‌هایی مانند پارسه، نفت مسجدسلیمان و هوادار بازی کردم و به بازی در لیگ یک و شرایط متفاوت آن نسبت به لیگ برتر آشنایی دارم که فکر می‌کنم در مس کرمان هم بتوانم از این شناخت، استفاده کنم.
اما با همه حرف‌ها و دلایلی که برای انتخاب مس آوردی، باز هم بازی در لیگ یک و حضور در آن برای یک بازیکن باسابقه لیگ برتری، حتماً باید دلایل محکم‌تری داشته باشد.
 دقیقاً. حرف‌تان کاملاً درست است و من هم اتفاقاً دلایل محکمی جدا از مواردی که گفتم برای انتخاب مس داشتم چون احساس کردم با این تیم دوباره می‌توانم احیا شده و خودم را به نوعی پیدا کنم. بازیکنی با سال‌ها تجربه بازی در تیم‌های مختلف بودم. به همین دلیل بستر مناسبی را در تیم مس برای احیای خودم و فوتبالم دیدم. بنابراین تیم کرمانی را انتخاب کردم و خیلی به آینده خوشبینم. ان‌شاءالله با مس کرمان به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.
 

Page Generated in 0.0057 sec