printlogo


کد خبر: 234851تاریخ: 1400/6/22 00:00
لژیونرها

ارزیابی رسانه پرتغالی از عملکرد ستاره ایرانی پورتو:
طارمی ضعیف‌ترین بازیکن مسابقه با اسپورتینگ
رسانه آماری گل پوینت، پایین‌ترین نمره ممکن را برای مهاجم ایرانی پورتو در نظر گرفت.  بامداد دیروز (یکشنبه) در چارچوب هفته پنجم لیگ پرتغال،‌ تیم فوتبال پورتو میهمان اسپورتینگ در لیسبون قرار گرفت و در نهایت به تساوی یک بر یک رسید. سایت گل پوینت پس از این مسابقه به بازیکنان نمره داد و طارمی را ضعیف‌ترین بازیکن زمین دانست. این رسانه آماری با نمره عجیب 5/4، ‌طارمی را ضعیف‌ترین بازیکن زمین دانست. تونی مارتینز، مهاجم پورتو که در دقیقه 65 وارد زمین شد و در دقیقه 87 به دلیل کارت زرد دوم از بازی بیرون رفت نمره 6/4 را از گل پوینت گرفت. طارمی در این مسابقه یک پاس کلیدی داد. او در یک نبرد هوایی پیروز شد و توانست 20 بار لمس توپ داشته باشد. سایت هواسکورد نیز نمره پایین 09/6 را به مهدی طارمی داد و او در رده یازدهم بازیکنان پورتو در دیدار مقابل اسپورتینگ قرار گرفت.
 
پیشنهاد میلان به آزمون شایعه یا واقعیت؟
نمره خوب سردار به خاطر تأثیرگذاری
شنبه شب از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، زنیت میزبان احمد گروژنی بود و این دیدار را با نتیجه 3 بر یک به سود خود پایان داد.
در این بازی سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش کشورمان از ابتدا در ترکیب زنیت حضور داشت و 58 دقیقه بازی کرد. مهاجم ایرانی نتوانست در این بازی گلزنی کند.
سایت «چمپیونات» روسیه اما دیروز (یکشنبه) در ارزیابی فنی‌اش از این بازی به مهاجم ایرانی به دلیل بازی مؤثرش نمره خوب 7 از 10 را داد.
در همین حین که آزمون از ایران به روسیه برگشته و علی‌رغم اینکه در بازی تیمش گلی به ثمر نرسانده اما با بازی مؤثری که داشته نمره خوب 7 را به خود اختصاص داده، رسانه‌های ایتالیا، از توجه میلان به سردار آزمون در فصل نقل و انتقالات گفته‌اند.
البته طبق ادعای رسانه‌های اروپایی لیون نیز دیگر مشتری سرسخت سردار به شمار می‌آمد و پیشنهاد رسمی به باشگاه زنیت رسیده بود که باشگاه روسی بلافاصله این پیشنهاد را رد کرد اما درباره پیشنهاد میلان به گزارش سایت sports روسیه، فردریک ماسارا مدیر ورزشی میلان در رابطه با اخبار مطرح شده درباره آزمون واکنش متفاوتی داشت.
این مدیر علی‌رغم اینکه از ستاره ایرانی تمجید کرد ولی این اخبار را تنها شایعه رسانه‌‌ای دانست که ارزش بیشتری ندارد.
 
 
سوپرلیگ ترکیه
پیروزی کایسری‌اسپور در غیاب بازیکنان ایرانی
تیم کایسری‌اسپور در غیاب بازیکنان ایرانی‌اش در دیداری خانگی به پیروزی رسید.
 شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته چهارم سوپرلیگ ترکیه تیم کایسری‌اسپور 2 بر صفر از سد تیم قاسم پاشا گذشت.
 برنارد منشا (33) و میگوئل فیلیپه کاردوسو (3+90) برای کایسری‌اسپور در این دیدار گل زدند. کایسری‌اسپور با کسب این پیروزی خانگی هفت امتیازی شد و به رده هفتم جدول سوپرلیگ ترکیه صعود کرد.
سیدمجید حسینی و علی کریمی به دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست بازیکنان کایسری‌اسپور حضور نداشتند.

 


Page Generated in 0.0058 sec