printlogo


کد خبر: 234842تاریخ: 1400/6/22 00:00
خبر

سیدجلال و مطهری منتظر متمم
جعفر سمیعی، مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس برای توافق مالی دوباره با بازیکنانی که خواستار بالا بردن رقم قراردادشان بودند، فرصت کافی نداشت تا نوبت به مجید صدری، سرپرست جدید باشگاه برسد. سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس برای فصل آینده خود حدود دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دریافت خواهد کرد. این در حالی است که رقم قرارداد بازیکنان جدید این تیم به چند برابر هم رسیده است. با این شرایط سیدجلال منتظر اقدام سمیعی درباره اضافه شدن متمم به قراردادش بود که به جایی نرسید و حالا همان تقاضا را از صدری دارد. موضوعی که درباره حمید مطهری دستیار اول یحیی گل‌محمدی نیز صدق می‌کند. او که با درخواست یحیی قید سرمربیگری در تیم دیگری از لیگ برتر را زد با وجود داشتن قرارداد برای فصل آینده منتظر متمم مالی در رقم قراردادش است.
 
جلسه صدری در آکادمی
سید مجید صدری، رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه صبح دیروز همراه علی عطایی معاون مالی، پشتیبانی و اداری باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه شهید درفشی‌فر، محل آکادمی سرخ‌پوشان حضور یافت و با محسن خلیلی مدیر آکادمی و کلیه اعضای کادر فنی تیم‌های پایه پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرد. در جریان این دیدار، محسن خلیلی گزارش مفصلی از عملکرد آکادمی در سال ۱۴۰۰ ارائه داد و سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس نیز پس از بیان اهداف باشگاه در این زمینه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه خود و باشگاه را اعلام کرد و در ادامه، برای تیم‌های پایه در آکادمی، در فصل جدید مسابقات لیگ برتر، آرزوی موفقیت کرد.
 
عیادت تاجیک‌ها از مهدی‌خانی 
ظهر دیروز و در محل هتل اقامت پرسپولیس در شهر دوشنبه، نمایندگان وزارت تندرستی تاجیکستان (وزارت بهداشت) و معاون وزیر در اردوی پرسپولیس حضور یافتند و شرایط محمدمهدی مهدی‌خانی، بازیکن مصدوم پرسپولیس را جویا شدند. در این ملاقات، نمایندگان وزارت بهداشت تاجیکستان به نمایندگان پرسپولیس، پزشک تیم و مدیر تیم اعلام کردند که آماده هر گونه همکاری برای کمک به درمان این بازیکن هستند که روز شنبه در تمرین تیم، دست او دچار شکستگی شده بود. 

Page Generated in 0.0047 sec