printlogo


کد خبر: 232992تاریخ: 1400/5/5 00:00
عبدی: بعد از گلات رؤیایی جشنی در حد کار تاریخی‌مان می‌گیریم
دبـــل کردنم جواب حمایت هواداران بود
بعد از آنکه پنالتی در جام حذفی مقابل استقلال را از دست دادم، خیلی ناراحت بودم اما هواداران فهیم پرسپولیس واقعاً بعد از دربی مرا شرمنده محبت خودشان کردند. به همین دلیل از دوستم قبل از بازی مقابل تراکتور خواستم پیراهنی برایم تهیه کند و متنی بنویسد که پرسپولیس مساوی با عشق است

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
مهدی عبدی مقابل تراکتور سازی دبل کرد و با دو گلی که وارد دروازه تیم تبریزی کرد، به تیمش در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصلش کمک فراوانی کرد تا خیال یحیی برای برد راحت شود. بازی که بر خلاف پیش‌بینی‌ها برای دقایقی در اختیار تراکتور قرار گرفت و تیم تبریزی از معدود موقعیت‌های خودش استفاده کرد تا برای دقایقی استرس خاصی بر تیم پرسپولیس و کادر فنی این تیم حاکم شود. در رابطه با دبل کردن عبدی، مرد اول پرسپولیس در دیدار مقابل تراکتور، گپ و گفتی اختصاصی با گلزن پرسپولیس داشتیم.
 
خیلی جالب بود در لحظه‌ای که بعد از گل اولت لب خط آمدی به مطهری مربی تیمت گفتی گل دوم را هم میزنی، جالب بود چطور اینطور مطمئن بودی که گل دوم را می‌زنی ؟‌!
 بله آقا حمید مربی ما زمانی که کنار خط آمدم به من گفت بارک‌الله و باز هم خوب بجنگ و ... و این مسائل همگی بعد از زدن گل اولم بود که من هم در ادامه صحبت مربی‌ام به ایشان گفتم که دومین گل را هم می‌زنم چون در اوج آمادگی روحی روانی قرار داشتم و خیلی آماده بودم. فکر می‌کنم دوباره اعتماد به نفس لازم را پیدا کردم و به لحاظ بدنی خیلی آماده‌ام و خیلی خوب قادرم خواسته‌های کادر فنی را مو به مو اجرا کنم.
برای اولین بار هم بود که از تو شادی بعد از گل دیدیم!
 بعد از آنکه پنالتی در جام حذفی مقابل استقلال را از دست دادم، خیلی ناراحت بودم اما هواداران فهیم پرسپولیس واقعاً بعد از دربی مرا شرمنده محبت خودشان کردند. به همین دلیل از دوستم قبل از بازی مقابل تراکتور خواستم پیراهنی برایم تهیه کند و متنی بنویسد که پرسپولیس مساوی با عشق است. در واقع دبل من جواب حمایت هواداران از خودم بعد از از دست دادن پنالتی بود و خیلی انگیزه داشتم که برای هواداران‌مان که واقعاً همه دلخوشی ما هستند آن پنالتی از دست رفته را جبران کنم که خدا کمک کرد با دبل کردن جواب لطف و حمایت هواداران را دادم.
چرا با وجود حملات فراوان بعد از خلق چند موقعیت بر خلاف جریان بازی گل خوردید و با برد سپاهان در مقابل ذوب‌آهن در دقایقی زیر فشار روانی و استرس زیادی قرار گرفتید؟‌!
 تراکتور تیم بدی نبود اما آنها فقط آمده بودند که با بیشترین نفرات و تجمع در زمین خودشان فقط دفاع کنند و دل به ضد حمله‌ها خوش کرده بود که در یک صحنه بر خلاف جریان بازی و روند بازی که کاملاً در اختیار ما قرار داشت، گل خوردیم و به قول شما کمی استرس به تیم ما حاکم شد اما بازیکنان ما با حرف‌های کادر فنی و روحیه‌ای که داشتند، در ادامه خیلی تلاش کردند و زود گل خورده را جبران کردند و در پایان با نتیجه پر گل 3 بر یک تیم تراکتور را شکست دادیم هر چند می‌توانستیم با پنج، شش گل اختلاف هم تراکتور را شکست دهیم اما خدا را شکر مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم و اختلاف دو گل‌مان با سپاهان را در تفاضل گل هم حفظ کردیم که خودش برای ما خیلی ارزشمند است و حتماً در پایان لیگ خیلی به کارمان می‌آید و به ما در راه کسب هدفی که از ابتدا داشتیم کمک خواهد کرد.
آیا در بازی مقابل پیکان با اندیشه‌های تارتار که تیمی سختکوش است، پیروز می‌شوید و نمی‌ترسید در هفته آخر جام از دست‌تان بلغزد؟
 پیکان تیم خوب و منسجمی است اما ما می‌دانیم برای تمام کردن داستان قهرمانی و رسیدن به گلات فقط باید بجنگیم و بیشترین تلاش را انجام دهیم تا به برد برسیم و با یکسره کردن کار پیکان به امید خدا پنجمین قهرمانی متوالی را کسب کنیم و گلات بزنیم. رکوردی رؤیایی که فکر نمی‌کنم تیمی به جز پرسپولیس بتواند آن را حالا حالاها تکرار کند و بعد از پوکر فقط به گلات زدن فکر می‌کنیم چون خیلی سختی کشیدیم و فکر می‌کنم از همه تیم‌ها و مدعیان استحقاق بیشتری برای قهرمانی داشته باشیم.
با هشت گل زده بعد از احمد نوراللهی 9 گله، نفر دوم گلزن‌های پرسپولیس هستی، اکثر گلهایت را در نیم فصل دوم زدی و اگر این روند را از نیم فصل اول داشتی، الان شاید در کورس آقای گلی بودی!
 باور کنید من اصلاً به آقای گلی، هت تریک و دبل کردن فکر نمی‌کنم و برایم مهم‌ترین نکته قهرمانی و پیروز شدن تیمم در هر بازی و نهایتاً رسیدن به گلات قهرمانی است. از هواداران می‌خواهم باز هم مانند همیشه از ما حمایت کنند و دعای خیرشان را بدرقه راه‌مان سازند چون با همین حمایت و دعای آنهاست که ما قوت قلب می‌گیریم و جانانه می‌جنگیم و پیروز می‌شویم. در نیم فصل اول هم کمی تنها بودم و زیر فشار قرار داشتم اما زمانی که عیسی و شهریار آمدند از هر جهت شرایطم بهتر شد و موفق شدیم بهترین شرایط را در خط حمله بسازیم و خودم هم خیلی از این قضیه استفاده کردم و بهتر و بهتر شدم و خدا را شکر موفق شدم جواب حمایت کادر فنی را بدهم و برای تیمم مثمر‌ثمر باشم.
 

Page Generated in 0.0060 sec