printlogo


کد خبر: 232991تاریخ: 1400/5/5 00:00
آمار

لک از رکورد بیرانوند عبور نکرد
ایران ورزشی -هفته قبل و در بازی با ماشین سازی حامد لک موفق شد با بسته نگه داشتن دروازه خودش شانزدهمین کلین شیت این فصل خود را ثبت کند. لک بعد از دریافت گل از گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم در بازی مقابل فولاد، آلومینیوم اراک و ماشین سازی دروازه تیمش را بسته نگه داشته بود. لک می‌توانست در بازی با تراکتور هفدهمین کلین‌شیت فصلش را ثبت کند اما روی یک غافلگیری از پیمان بابایی گل خورد. این گل از آن جهت تلخ بود که لک می‌توانست با کلین‌شیت در دو بازی آخر فصل از رکورد 17 کلین‌شیت بیرانوند در یک فصل عبور کند و به تنهایی بهترین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر از این حیث باشد اما حالا اگر مقابل پیکان گلی نخورد با رکورد بیرانوند شریک خواهد شد.
 
 
رکورد مهمی که از دست رفت
ایران ورزشی- پرسپولیس اگر در دو بازی آخر گل نمی‌خورد، می‌توانست با 13 گل خورده رکورد کمترین گل خورده تاریخ لیگ برتر را هم مال خود کند اما با دریافت گل مقابل تراکتور الان با 14 گل خورده با رکورد خودش در لیگ شانزدهم و استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم برابری کرده است. اگر تیم این فصل یحیی می‌خواهد با تیم برانکو در لیگ شانزدهم و تیم ویسی در لیگ پانزدهم در این رکورد شریک باشد، نباید مقابل پیکان گل بخورد.
 
 
رقابت با سپاهان در تعداد برد
ایران ورزشی - جدا از مسأله قهرمانی که به نتایج دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مسابقه آخرشان بستگی دارد، سرخ‌ها در چند آیتم جدول هم با سپاهان به عنوان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان رقابت سختی دارند. پرسپولیس در تعداد باخت و گل خورده رقابت را از سپاهان و سایر تیم‌های لیگ برده است اما در تعداد برد با حریف اصفهانی رقابت دارد. هر دو تیم تا الان 18 برد داشته‌اند و هر تیمی در بازی آخر برنده نشود و دیگر پیروز بیرون بیاید، ضمن قهرمانی در آیتم تعداد برد نیز بهترین تیم لیگ خواهد شد. پرسپولیس در آیتم گل زده هم تیم دوم جدول است و همین حالا شش گل زده کمتر از تیم اصفهانی دارد.
 
 
هواداران شاکی از تلویزیون
پرسپولیسی‌ها یکشنبه شب درحالی مسابقه حساس خود با تراکتور را تماشا کردند که پخش بازی بارها برای نمایش صحنه‌های حساس مسابقات استقلال و سپاهان قطع شد. اوج این مشکل در لحظه به ثمر رسیدن گل دوم و حیاتی پرسپولیس به تراکتور توسط نوراللهی بود اما در کمال حیرت نه تصویر آن به درستی پخش شد نه صدای گزارشگر روی آن وجود داشت چراکه کارگردان خوش ذوق شبکه سه در حال پخش لحظات قبل از نواختن پنالتی ذوب‌آهن به سپاهان بود و باعث ناراحتی و گلایه هواداران پرسپولیس شد.
 

 


Page Generated in 0.0057 sec