printlogo


کد خبر: 232985تاریخ: 1400/5/5 00:00
اردوگاه آبی

 استقلال دو محروم دارد
تیم استقلال در حالی در هفته ماقبل پایانی و خارج از خانه میزبانش را شکست داد که کارت‌های داور این میدان دو بازیکن استقلال را از دیدار پایانی فصل محروم کرد. یک بار رشید مظاهری با کارت زرد داور جریمه شد که این چهارمین اخطار وی در این فصل بود تا به این وسیله از دیدار هفته پایانی فصل بیستم لیگ برتر محروم شود. همچنین بابک مرادی که در هفته‌های پایانی از بازیکنان خوب استقلال بود، بعد از دریافت کارت زرد دوم، در دقیقه ۷۱ با کارت قرمز از سوی داور جریمه شد تا این بازیکن هم دیدار پایانی فصل را از دست بدهد. تیم استقلال در آخرین هفته از فصل بیستم میزبان سپاهان است و با اینکه این دیدار برای آبی‌پوشان حساسیت جدولی ندارد اما برای سپاهان و تعیین قهرمان این فصل می‌تواند بسیار مهم باشد.
 
تست مثبت موسوی
سید احمد موسوی مدافع آبی‌ها که بعد از انجام تست کرونا با پاسخ مثبت آن مواجه شده، بعد از غیبت در دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران، اکنون بازی حساس این هفته برابر سپاهان را نیز از دست داده است. شرایط جسمی سید احمد موسوی مثبت ارزیابی شده و او برای عبور از این مرحله باید دوره کوتاه‌مدت قرنطینه را پشت سر بگذارد و با انجام مراقبت‌های ویژه و تمرینات اختصاصی قادر خواهد بود بار دیگر به تمرینات این تیم بازگردد.
 
استقلال، میزبان گل‌گهر در جام حذفی
مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) دیروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ و با حضور امیر‌حسین روشنک مسئول جام‌حذفی و نمایندگان 4 باشگاه صعود کرده به این مرحله برگزار شد. 
بر اساس این قرعه‌کشی استقلال در مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی باید در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان برود. جدال گل‌گهر و استقلال امسال برای سومین‌بار اتفاق خواهد افتاد.
 استقلال در دو مسابقه لیگ در سیرجان و تهران حریف خود را شکست داد. مسابقات نیمه‌نهایی در روز 13 مرداد و فینال درر روز 17 مرداد برگزار خواهد شد.

Page Generated in 0.0056 sec