printlogo


کد خبر: 232979تاریخ: 1400/5/5 00:00
خبر

 خط قرمز فکری روی یک نام دیگر
نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و بازی را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کرد. محمود فکری سرمربی نفتی‌ها پیش از این بازی سه بازیکن تیم را به دلیل اعتراض به شرایط موجود و بازی نکردن یا کم بازی کردن مقابل استقلال (مجتبی مقتدایی، مهدی طهماسبی و مهدی ایزدی)، از لیست تیم خط زده بود. این در حالی است که قبل از بازی با استقلال، سه بازیکن دیگر (نیما انتظاری، مصطفی نائیج‌پور و میثم تهیدست) هم به دلیل اتفاقات بازی با ذوب‌آهن از تیم کنار گذاشته شده بودند. علاوه بر این 6 بازیکن، احمد گوهری دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان هم پیش از بازی با گل‌گهر با تصمیم سرمربی از تیم کنار گذاشته شد و نام او در لیست بازی هم وجود نداشت. گفته می‌شود این تصمیم به دلیل عملکرد ضعیف گوهری مقابل پدیده و ذوب‌آهن گرفته شده است. به این ترتیب نفت مسجدسلیمان برای بازی پایانی لیگ بیستم در خانه آلومینیوم اراک دچار چالشی جدی است و باید دید وضعیت این 7 بازیکن در نهایت به کجا ختم می‌شود. مهدی طهماسبی هافبک نفت مسجدسلیمان هم به تازگی در غم از دست دادن خواهر خودش عزادار شد. احمد گوهری دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان در مورد نبود نامش در فهرست 20 نفره مقابل گل‌گهر می‌گوید: «من دچار مصدومیتی هستم که باید جراحی کوچکی انجام بدهم. چند روز با درد در تمرین حاضر شدم اما با توجه به اینکه وقت جراحی دارم از سرمربی تیم خواستم نام من را از لیست بازی با گل‌گهر خارج کند. خوشبختانه آقای فکری با درخواست من موافقت کرد و ان‌شاءالله در بازی بعدی تیم را همراهی می‌کنم. البته غیبت من در بازی با گل‌گهر اصلاً دلیل فنی ندارد و تنها به خاطر مصدومیت نتوانستم در خدمت تیم باشم.» با این شرایط، نفت مسجدسلیمان در هفته پایانی مقابل آلومینیوم کار سختی خواهد داشت چون برای فرار از سقوط باید تلاش کند.
 
حرکت بازیکنان تراکتور برای حمید بوحمدان
حمید بوحمدان، هافبک جنگنده و شوتزن تراکتور که در آستانه بازی با پرسپولیس به دلیل فوت مادرش مجبور به ترک اردوی تیمش شده بود، با حرکت جالب هم‌تیمی‌هایش دلگرم شد. بازیکنان تراکتور پیش از بازی برابر پرسپولیس با نمایش بنری در لحظه عکس تیمی، خود را در غم هم‌تیمی‌شان شریک دانستند و به او دلداری دادند.
 
گل‌گهر صعود نکند، کرمان میزبان فینال می‌شود
امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال درباره آخرین وضعیت انتخاب ورزشگاه فینال رقابت‌ها می‌گوید: «اواخر این هفته از ورزشگاه کرمان بازدید کرده و از بین سه گزینه موجود تا ابتدای هفته آینده ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه را معرفی خواهیم کرد. البته در صورت صعود تیم گل‌گهر سیرجان به فینال این رقابت‌ها، بازی در ورزشگاه دیگری به جز ورزشگاه کرمان برگزار می‌شود چون این ورزشگاه برای تیم گل‌گهر بی‌طرف نیست و در صورت صعود این تیم به فینال، نمی‌توان مسابقه را در کرمان برگزار کرد.» روشنک در مورد زمان برگزاری فینال جام حذفی ادامه می‌دهد: «پیش از این قرار بود فینال در تاریخ 18 مرداد برگزار شود اما به دلیل تقارن این شب با شب اول ماه محرم تصمیم گرفتیم بازی را در روز 17 مرداد برگزار کنیم.» در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، استقلال میزبان گل‌گهر سیرجان است و فولاد خوزستان در ورزشگاه فولاد آره‌نا اهواز از ملوان بندرانزلی پذیرایی خواهد کرد.
 
مربی سابق گیتی‌پسند سرمربی زندی‌ بتن
مجید رئیسی سرمربی تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت شد. تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت که یکی از دو تیم صعودکننده به لیگ برتر فوتسال است سرمربی خود را انتخاب کرد. این تیم پس از اینکه بحث واگذاری امتیاز آن مطرح شد تصمیم به حضور در لیگ برتر گرفت و مجید رئیسی، مربی فصل گذشته گیتی‌پسند اصفهان هدایت این تیم را بر عهده گرفت. زندی بتن کلاردشت قرار است امروز (سه‌شنبه) فینال لیگ دسته اول فوتسال را در زرند مقابل تیم فولاد زرند ایرانیان برگزار کند. تیم زند بتن که کار خود را به طور رسمی با مجید رئیسی آغاز کرده دیروز با رحمان سارانی بازیکن مشهدی به توافق رسید و با این بازیکن قرارداد امضا کرد. زندی بتن پیش از این علی احسانی سنگربان فصل گذشته سن‌ایچ را هم به خدمت گرفته بود.
 
خلعتبری زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان که قرار است فصل بعد با این تیم اصفهانی بماند، زمان خداحافظی‌اش از فوتبال را اعلام کرد: «احتمالاً قرارداد خودم را یک فصل دیگر با سپاهان تمدید کنم و فکر می‌کنم فصل بعد فصل آخر بازی من باشد و در سپاهان با فوتبال خداحافظی کنم.» این در حالی است که تصور می‌شد خلعتبری قرار است در نساجی از فوتبال خداحافظی کند.
 

Page Generated in 0.0053 sec