printlogo


کد خبر: 232973تاریخ: 1400/5/5 00:00
مصاحبه

میرزایی: باید قهرمانی را به مردم اصفهان هدیه کنیم 
در شرایطی دربی اصفهان به پایان رسید که رضا میرزایی مهاجم تعویضی سپاهان موفق شد در دقیقه ۶+۹۰ گل دوم تیمش را بزند و خیال نویدکیا را از کسب پیروزی و سه امتیاز آسوده کند و یک تفاضل گل مثبت برای تیمش رقم بزند. میرزایی که امیدوار است در هفته پایانی لیگ قهرمانی نصیب سپاهان شود، درباره درخشش خود به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب زردپوشان می‌گوید: «خدا را شکر هر موقع در تیم بزرگ مثل سپاهان بازی کردم، خوب بودم؛ بازیکن وقتی می‌آید باید بداند لباس چه تیمی را پوشیده و همیشه باید روی فرم عالی باشد چون مردم و مسئولین همگی توقع دارند و این تیم یک تیم خیلی بزرگ است که همه دوست دارند در آن بازی کنند و باید هر بازی آدم آماده باشد تا هر زمان که کادرفنی خواست، بتواند بهترین نمایشش را ارائه بدهد. باید به بازی آینده امیدوار باشیم که بتوانیم قهرمانی به مردم اصفهان هدیه کنیم که واقعاً لیاقت‌شان بیش از اینهاست و همیشه برای ما سنگ تمام گذاشتند.»
 
 
خدابنده‌لو: پرسپولیس مقابل پیکان کار سختی دارد
پیکان در بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی تبریز با حساب ۵ بر صفر به پیروزی رسید. محمد خدابنده‌لو بازیکن پیکان این بازی را یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل می‌داند: «یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل خود را پشت سر گذاشتیم. سه امتیاز بازی با ماشین‌سازی خیلی به ما کمک می‌کرد و به همین دلیل مهدی تارتار یک هفته تأکید داشت پیروزی خیلی اهمیت دارد و باید حتماً برنده شویم. هر چند پنج بر صفر برنده شدیم اما این مسابقه بار روانی زیادی روی ما داشت و خدا را شکر توانستیم سربلند از آن خارج شویم.» خدابنده‌لو در مورد بازی بعدی پیکان مقابل پرسپولیس که در سرنوشت قهرمانی لیگ برتر تأثیر زیادی دارد، می‌گوید: «تیم ما جوان است و برای آینده خود مقابل پرسپولیس هم مانند سایر مسابقات با تمام وجود بازی می‌کنیم. 9 هفته است نباخته‌ایم و می‌خواهیم روند شکست‌ناپذیری پیکان را تا پایان فصل ادامه بدهیم. شک نکنید روز سختی را برای تیم بزرگ پرسپولیس رقم می‌زنیم. در این مسابقه برای هیچ تیمی هم بازی نمی‌کنیم و فقط فکر آینده و منافع خودمان هستیم.»
 
 
گودرزی: آرامش فولاد را فدای پاسخ دادن نمی‌کنیم
اسماعیل گودرزی نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه فولاد خوزستان هم به صحبت‌های سیروس پورموسوی در رابطه با جواد نکونام، واکنش نشان داد و در این مورد می‌گوید: «معمولاً مربیان بعد از اینکه بازی تمام می‌شود، فشار روحی و روانی زیادی را تجربه می‌کنند، مخصوصاً اینکه اگر تیم باخته باشد که دیگر بدتر می‌شود. در آن شرایط وقتی مربی مصاحبه می‌کند، فشارهای درونی‌اش را تخلیه می‌کند و صحبت‌هایی را به زبان می‌آورد که شاید در شرایط عادی بازگو نکند.» گودرزی درباره اینکه پورموسوی گفته اجازه نمی‌دهد نکونام در خوزستان مربیگری کند، ادامه می‌دهد: «ایشان نمی‌تواند برای مجموعه فولاد تصمیم بگیرد و اجازه دخالت را به کسی نمی‌دهیم. جایگاه نکونام در فولاد مستحکم است و فقط هیأت مدیره برای تیم تصمیم می‌گیرد. به هر حال فشار روحی و روانی زیاد است و ممکن است حرف‌هایی زده شود که خیلی خوب نیست. مصاحبه آقای پورموسوی را دیدم و فکر نمی‌کنم این مسائل در فوتبال حرفه‌ای جایی داشته باشد و بهتر است ما هم به آن نپردازیم. فردی به عنوان سرمربی صنعت‌نفت آبادان از روی عصبانیت حرفی زده و ما نباید به آن پر و بال بدهیم. اگر بخواهیم ما هم به این مسائل توجه نکنیم، بی‌اخلاقی عادی می‌شود و چیزهای دیگر هم گفته می‌شود. هرچه گفته شده برای ما تمام شده و الان مهم‌ترین مسأله آرامش فولاد است و این آرامش را فدای پاسخ دادن به افراد نمی‌کنیم.»
 

 


Page Generated in 0.0060 sec