printlogo


کد خبر: 232967تاریخ: 1400/5/5 00:00
لژیونرها

 رسانه آلمانی نزدیک شدن آزمون
به لورکوزن را تأیید کرد
یک رسانه آلمانی خبر نزدیک شدن انتقال مهاجم ایرانی زنیت به بایر لورکوزن را تأیید کرد. از دو روز پیش دی ماریزیو و فابریزیو رومانو دو خبرنگار سرشناس ایتالیایی خبر دادند سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش کشورمان در تیررس دو باشگاه بزرگ بایر لورکوزن آلمان و آ. اس رم ایتالیا قرار دارد.
پس از این خبر سایت «چمپیونات» روسیه روز یکشنبه از توافق زنیت با لورکوزن برای انتقال ستاره ایرانی خبر داد. 
در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «ligainsider» آلمان این خبر را تأیید کرده و خبر داد باشگاه بایر لورکوزن به جذب سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران و عضو باشگاه زنیت روسیه نزدیک شده است.
همچنین این رسانه آلمانی از مذاکره آ. اس رم برای جذب آزمون نیز خبر داد. باید منتظر ماند تا این اخبار نقل و انتقالات درباره مهاجم ملی‌پوش کشورمان به کجا می‌رسد و آزمون بالاخره بعد از 8 سال لیگ روسیه را ترک می‌کند یا خیر.
 
 
مدافع ایرانی راهی تونس شد
مدافع ایرانی به همراه السیلیه قطر به کشور تونس رفت.
باشگاه السیلیه قطر خبر داد کاروان این تیم به تونس برای برپا کردن اردویی تدارکاتی رسید. رامین رضاییان مدافع ایرانی به همراه السیلیه به کشور تونس رفت تا خود را برای فصل جدید لیگ ستارگان قطر آماده کند. 
رضاییان به صورت قرضی برای السیلیه بازی می‌کرد و با عملکرد درخشانش در فصل گذشته، یک فصل دیگر قراردادش به صورت قرضی تمدید شد.
 
 
جذب ۹ بازیکن جدید توسط کایسری‌اسپور ترکیه
باشگاه کایسری‌اسپور ترکیه ۹ بازیکن جدید برای فصل آینده سوپرلیگ این کشور جذب کرد. به نقل از سایت خبری باشگاه کایسری‌اسپور ترکیه، این باشگاه برای فصل 2022 -2021 سوپرلیگ ترکیه 9 بازیکن جدید را به ترکیبش اضافه کرد. کایسری‌اسپور می‌خواهد با تیم جدیدی شانس موفقیت خود را در سوپرلیگ ترکیه بالا ببرد و در همین راستا با جذب 9 بازیکن جدید 8 بازیکن فصل گذشته را نیز کنار گذاشت.
کایسری‌اسپور برای فصل جدید با مصطفی پکتمک، امرا بشسان، ابراهیم آکداگ، اونور بولوت، گوخان سازداغ، بلال بایازیت، مجید حسینی، لیونل کارول و علی کریمی برای عقد قرارداد به توافق رسید.
مجید حسینی پس از سه فصل بازی در ترابزون‌اسپور به کایسری‌اسپور پیوست. علی کریمی نیز که فصل گذشته برای تیم‌های قطر اس‌سی و الدحیل در لیگ ستارگان قطر بازی کرده بود راهی کایسری‌اسپور شد.

 


Page Generated in 0.0059 sec