printlogo


کد خبر: 232725تاریخ: 1400/4/29 00:00
سه هفته سخت پیش رو داریم
منصوریان: فشردگی مسابقات از ما تلفات گرفت

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید سه سال اول حضور هر تیمی در لیگ برتر بسیار مهم است و باید از تیم‌هایی که به لیگ برتر می‌آیند مراقبت شود.
علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتور تبریز اظهار کرد: خوشحالم که بعد از سه بازی سختی که داشتیم فردا (امروز) می‌توانیم در خدمت هواداران اراکی باشیم.
او ادامه داد: بازی فردا (امروز) مقابل تراکتور با بازی قبلی ما مقابل این تیم خیلی متفاوت است. آقای فیروز کریمی مربی خود من بوده و شناخت خوبی از او و تفکراتش دارم. یک بازی شش امتیازی داریم و برنده بازی می‌تواند به فضایی که پیش رو دارد امیدوار شود. زمانی که ما آلومینیوم را تحویل گرفتیم در رده نهم بود و شرایط روحی و روانی بسیار بدی داشت. خدا را شکر امروز شرایطی به وجود آمده که حاشیه امنیت برای ما ایجاد شد و می‌توانیم دست به کار‌های بهتری بزنیم. سه هفته سخت پیش رو داریم و اگر بتوانیم از این سه هفته سخت بگذریم می‌توانیم اتفاق خوبی را در اراک صورت دهیم هرچند که من به مدیران عرض کردم که سه سال اول هر تیمی که به لیگ برتر می‌آید، سه سال تثبیت است. تیم جم در سال اول و دوم شرایط خوبی داشت اما در انتهای سال دوم و سوم از لیگ برتر جدا شد. خیلی باید از دو تیمی که به لیگ آمده‌اند مراقبت کرد. امروز که فرصت داریم در سه بازی بعد کار‌های بزرگی کنیم نباید فراموش کنیم که این فرصت تکرار نمی‌شود. او درباره بازیکنان غایب در بازی فردا (امروز) گفت: با توجه به اینکه فشردگی مسابقات زیاد است سعی کردیم ریکاوری خوبی انجام دهیم اما در بازی آخر تلفات دادیم و دو بازیکن در خط دفاع را در اختیار نداریم که رامتین سلیمان‌زاده و جهانبخش طاهر هستند. میثم مجیدی هم در اختیار نداریم اما امیدواریم تا سه ماه آینده بتواند تمرین کند. فکر می‌کنم سه یا چهار بازیکن را برای بازی فردا (امروز) در اختیار نداشته باشیم. ما تیم را ۲۹ نفره بسته‌ایم و جوانان را طوری پرورش داده‌ایم که در ترکیب اصلی باشند و بهترین کیفیت را داشته باشند و امیدوارم دغدغه‌ای برای ما به وجود نیاید. محسن ربیع‌خواه هم مشکل دارد و کادر فنی تشخیص دادند که در بازی فردا (امروز) نباشد. منصوریان درباره عدم هماهنگی دفاع در دقایق آخر اظهار کرد: ما روی این نکته پافشاری کردیم که باید مدلی بازی کنیم که در ۱۰ دقیقه اول بازی می‌کنیم. خط دفاع نباید بازی را ۹۰ دقیقه ببیند و با توجه به وقت‌های اضافه باید ۱۰۰ دقیقه آماده باشیم. در بازی جام حذفی چون همه چیز از دست رفته بود باید کار ریسکی انجام می‌دادیم. ان‌شاءالله روند گل نخوردن را از فردا دوباره شروع کنیم.
 

Page Generated in 0.0054 sec