printlogo


کد خبر: 232707تاریخ: 1400/4/29 00:00
خبر

تمام نگاه‌ها به گل ویژه استقلال
 استقلال در شرایطی امشب در برابر نفت مسجدسلیمان صف‌آرایی خواهد کرد که این بازی در کنار اهمیت‌های خاصی که برای شاگردان فرهاد مجیدی در پی دارد، می‌تواند باعث زده شدن یک رکورد جالب هم بشود. استقلال که از دوره اول رقابت‌های لیگ برتر در بازی‌های مختلفی به میدان رفته، تاکنون 899 گل در تاریخ این مسابقه به ثمر رسانده و حالا این فرصت نصیب آبی‌ها شده تا در بیستمین دوره رقابت‌ها نهصدمین گل خود را به ثبت برسانند و این آمار را افزایش بدهند. اولین گلی که استقلال در بازی‌های آینده لیگ برتر بزند، گل شماره 900 آنها خواهد بود و هواداران استقلال منتظرند تا ببینند این گل توسط چه کسی به ثمر می‌رسد. از طرفی با توجه به اینکه احتمال باز کردن دروازه نفت‌مسجدسلیمان توسط استقلالی‌ها وجود دارد، احتمالاً در بازی امشب آبی‌ها به رکورد 900 گل زده در رقابت‌های لیگ برتر خواهند رسید.
 
 
درگیری‌ها به اردوی رقیب استقلال رخنه کرد
تیم الهلال عربستان این روزها در اردوی اتریش به سر می‌برد تا خود را برای دیدار حساس با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. در این اردو روز گذشته اتفاق عجیبی رخ داد و 3 بازیکن الهلال با یکدیگر در تمرینات درگیر شدند. ابتدا البلیهی، بازیکن عربستانی با لوسیانو ویئتو، ستاره سابق ویارئال درگیر می‌شود و در این میان گومیس، مهاجم فرانسوی الهلال ملقب به «شیر» وارد درگیری می‌شود و با حمله‌ور شدن به بازیکن عربستانی به درگیری‌ها دامن می‌زند. باشگاه الهلال با وجود درز پیدا کردن فیلم درگیری 3 بازیکن‌اش، در تلاش است تا روی این اتفاق سرپوش بگذارد.
 
 
تحریم نشست خبری
در پی مشکلات موجود در باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی و دستیارانش هم دیروز در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان حضور پیدا نکردند. باشگاه استقلال نیز روز گذشته در این خصوص طی بیانیه‌ای نوشت: «با اعلام فرهاد مجیدی، ایشان و دستیارانش ضمن عذرخواهی از اهالی محترم رسانه و عوامل برگزاری نشست‌های خبری، جهت حمایت از حقوق بازیکنان استقلال و اعتراض به شرایط موجود، در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان شرکت نخواهند کرد.»
 
 

Page Generated in 0.0050 sec