printlogo


کد خبر: 232700تاریخ: 1400/4/29 00:00
ماشین‌سازی – پرسپولیس
جنگ قهرمانی با سقوط کرده باانگیزه!

ایران ورزشی- چه کسی فکرش را می‌کرد که بازی با ماشین‌سازی سقوط کرده به دسته پایین‌تر اینقدر حساس شود؟ این آخرین بازی خارج از خانه پرسپولیس است و در آخرین مراحل کورس نزدیک و دشوار قهرمانی با سپاهان کسب پیروزی در این مسابقه برای سرخ‌ها فوق‌العاده اهمیت دارد.
پرسپولیس بعد از باخت دربی حذفی به این مسابقه پا می‌گذارد. برخی معتقدند شکست تلخ در آن مسابقه و کنار رفتن از جام حذفی می‌تواند روی عملکرد پرسپولیس در این بازی مهم و دو بازی بعدی تأثیر منفی بگذارد اما گروهی هم معتقدند مربیان و بازیکنان پرسپولیس با عبور از آنچه در دربی اتفاق افتاد، با فکر کردن به ابعاد افتخار بزرگی که انتظارشان را می‌کشد با تمام قوا به این میدان پا خواهند گذاشت و برای رسیدن به پیروزی تمام تلاش‌شان را به کار می‌گیرند.
پرسپولیس جدا از آنچه در دربی حذفی اتفاق افتاد روند خوبی در بازی‌های لیگ داشت و غیر از تساوی در اهواز مقابل فولاد در بازی‌های اخیرش برنده و سربلند از زمین بیرون آمد. ماشین‌سازی اما در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل به عنوان اولین تیم سقوط‌ کننده شناخته شد و قاعدتاً یک طرف ماجرا باید کمتر به آب و آتش بزند اما اینگونه نیست و انگار ماجرا برعکس شده چراکه آنها برای امتیاز گرفتن از پرسپولیس پاداش تعیین کرده‌اند و ظاهراً انگیزه‌های زیادی برای توقف سرخ‌ها دارند.
پرسپولیس می‌داند که توقف در تبریز شاید به منزله از دست رفتن شانس قهرمانی باشد و اتفاقاً به همین خاطر بود که دو روز زودتر به تبریز رفتند تا با فاصله گرفتن از فضای شکست دربی حرکت تازه‌ای را برای پیروزی و رسیدن به قهرمانی لیگ برتر آغاز کنند.
پرسپولیس غیر از کمال کامیابی‌نیا بازیکن مصدومی ندارد و تقریباً با تمام قوا به تبریز رفته است. آنها با حساسیت اتفاقات مربوط به شرایط میزبانی را رصد می‌کنند و ضمن حساسیت به چمن ورزشگاه محل مسابقه می‌خواهند با بهترین کیفیت ممکن شکست دربی را فراموش کرده و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند اما حریف هم تمام تلاشش را خواهد کرد که مقابل این هجوم و احتیاج به سه امتیاز ایستادگی کند.

Page Generated in 0.0053 sec