printlogo


کد خبر: 232696تاریخ: 1400/4/29 00:00
دو پرسپولیسی سابق باانگیزه در ترکیب ماشین
یکی دنبال هت‌تریک، دیگری به فکر خودنمایی

پرسپولیس در حالی مقابل ماشین‌سازی سقوط کرده قرار می‌گیرد که علیرضا اکبرپور یکی دیگر از مربیان استقلالی است که در این هفته‌های اخیر رودرروی یحیی و سرخ‌ها قرار می‌گیرد.
غیر از این حضور دو بازیکن سابق پرسپولیس در ترکیب ماشین‌سازی هم می‌تواند برای این دو بازیکن جالب باشد. دو بازیکنی که با وجود شایستگی‌های فنی‌شان خیلی کم برای سرخ‌ها به میدان رفتند و مجبور به جدایی شدند. محمدامین اسدی که یک سال و نیم زودتر از سعید حسین‌پور از پرسپولیس رفت در بازی قبلی تیمش مقابل مس رفسنجان درخشیده و امیدوار به گلزنی است: «روی پرسپولیس تعصب دارم اما الان بازیکن ماشین‌سازی هستم و امیدوارم به پرسپولیس گل بزنم؛ یکی دو تا یا حتی سه گل.»
اسدی همچنین گفت: «فشاری که روی ما برای بازی پرسپولیس هست، شاید نصفش در دیگر مسابقات بوده. صددرصد استرس دارم که نتوانم کاری که باید را انجام دهم اما ما صددرصد تمرکزمان را گذاشته‌ایم برای این بازی و امیدوارم از این بازی سربلند خارج شویم.»سعید حسین‌پور هم که نیم فصل از پرسپولیس قرضی به ماشین‌سازی رفت ضمن ابراز امیدواری برای بازگشت به تیم محبوبش گفت: «من این بازی بازیکن ماشین‌سازی هستم و با تمام توان برای ماشین‌سازی بازی می‌کنم ولی امیدوارم در ادامه بازی‌ها پرسپولیس موفق باشد و بتواند برای بار پنجم قهرمانی امسال را هم به دست بیاورد. در بازی فردا (امروز) هم اگر گل بزنم خوشحالی نخواهم کرد.»

Page Generated in 0.0059 sec