printlogo


کد خبر: 232692تاریخ: 1400/4/29 00:00
باشگاه پرسپولیس از حمایت عجیب هواداران و اتحاد سرخ به وجد آمد
این شور و شعور چاره‌ای جز قهرمانی باقی نمی‌گذارد

از حدود سه هفته قبل و با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ بیستم هواداران متعصب پرسپولیس با ایجاد هشتگ اتحاد سرخ برای مقابله با حواشی اطراف تیم محبوب‌شان کمپینی در فضای مجازی ایجاد کردند تا یکدیگر را به حمایت از تیم فعلی فارغ از هر اتفاقی ترغیب کنند.
این حمایت با شکست در دربی حذفی تا حدودی ضعیف شد چرا که مثل سال گذشته بحث‌هایی درباره احتیاط بیش از حد کادر فنی یا ترسیدن بازیکنان بزرگ از پنالتی زدن مطرح شد. 
با این حال از دو روز قبل و با نزدیک شدن به بازی حساس مقابل ماشین‌سازی هم بسیاری از هواداران هم خود بازیکنان و مربیان با تأکید روی اتحاد سرخ برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی جو فوق‌العاده‌ای را در فضای مجازی ایجاد کردند.
این ماجرا با حمایت از بازیکنانی مثل عبدی و آل‌کثیر بعد از خراب کردن پنالتی‌های‌شان شروع شد و تا بازیکنان دیگر که صحبت از پنالتی نزدن‌شان بود ادامه پیدا کرد و در نهایت به حمایت از کادر فنی رسید.
در واقع با حمایت دوباره هواداران پرسپولیس از تیم محبوب‌شان چنان جو جالبی در فضای هواداری و مجازی ایجاد شد که انگار اصلاً شکستی در جام حذفی و مقابل رقیب دیرینه نصیب این تیم نشده چون همه روی گلات و رسیدن به قهرمانی لیگ که فوق‌العاده بااهمیت‌تر است و می‌تواند یک رکورد استثنایی و جاودانه را نصیب پرسپولیس کند، تمرکز 
کنند.
این همه حمایت کاری کرد تا باشگاه پرسپولیس هم به خاطر تحکم هواداران در این اتحاد به وجد بیاید و اطلاعیه‌ای در این خصوص منتشر کند با این مضمون:
هدف مشخص است. می‌دانیم چه می‌خواهیم و برای آن باید چه کنیم. ما داستان حماسه‌های خود را با هواداران‌مان می‌نویسیم. به راستی که حماسه بزرگ پرسپولیس، هواداران بوده‌اند و خواهند بود.
امروز باید از انرژی و احساس بسیار خوبی بگوییم که هواداران به سوی تیم محبوب خویش روانه کرده‌اند.
روزهای سخت گاهی نعمت هستند اگر باعث شوند گنج با ارزشی که دارید را در وجود خود بیابید و گنج وجود پرسپولیس، هواداران هستند. هوادارانی که نمایشی ستودنی از حمایت و اتحاد را به تصویر 
کشیدند.
شبکه‌های اجتماعی پر شده از شور و شعور هوادارانی که برای پرسپولیس چاره‌ای جز قهرمانی باقی نمی‌گذارند. 
چند سال قبل را به یاد می‌آوریم؛ پرسپولیس، قهرمانی را نه به تفاضل گل، که به امتیازات از دست رفته به خاطر اشتباهات داوری داد. 
روز آخر لیگ، هواداران کاری کردند کارستان. حجت تمام شد و ارتش سرخ چه شایسته پاسخ آن اعتماد را داد.
آن روز کم نبودند آنهایی که نفهمیدند چه جنبشی در پرسپولیس به راه افتاده است. جرقه‌ای که آتش به پا کرد. آتشی که هنوز شعله‌ور است و هواداران بعد از این دربی، بار دیگر بر آن دمیدند. آتشی که وجود پرسپولیس را گرم می‌کند و رقیبان را می‌سوزاند.
اکنون زمانه غوغای دیگری 
است. غوغایی که با اتحاد همه پرسپولیسی‌ها به راه افتاده است. اکنون همه ما فقط به گلات فکر می‌کنیم و در روزهای باقی‌مانده از لیگ، حمایت‌ها را صد برابر خواهیم کرد. این پرسپولیس باید با همین حمایت‌ها و تلاش جانانه مربیان و بازیکنانش قهرمان شود چون شایسته‌ترین تیم برای کسب قهرمانی است.»

Page Generated in 0.0050 sec