printlogo


کد خبر: 232691تاریخ: 1400/4/29 00:00
قول پاداش برای سه پیروزی در سه هفته پایانی
نفری 60 میلیون + پاداش ویژه قهرمانی

حساسیت سه بازی باقیمانده لیگ برتر با توجه به شانس بالای قهرمانی پرسپولیس و البته شرایطی که بعد از باخت در دربی حذفی ایجاد شد کاری کرد تا قبل از سفر به تبریز جعفر سمیعی با درک به موقع از وضعیت موجود در تمرین پرسپولیس حاضر شود. سمیعی ابتدا جلسه‌ای با یحیی گل‌محمدی برگزار کرد و بعد از آن ضمن تشکر از بازیکنان برای آنها حرف زد: «هواداران پای شما ایستادند و خیلی اتفاقات خوبی افتاد. بعد از بازی با اینکه ما دربی را باخته بودیم، آنها از حمایت شما پا پس نکشیدند و همه پشت شما ایستادند. البته این حمایت‌ها باید دامنه‌دار باشد.»
وی افزود: «مطمئناً هواداران قدر شما را می‌دانند و شما هم باید از همدیگر حمایت کنید. همه ما نیاز داریم که از این به بعد بیشتر از قبل همدل و متحد باشیم. ما به این حمایت‌ها خیلی نیاز داریم زیرا شما باید در بهترین شرایط و فرم ممکن قرار بگیرید و ان‌شاءالله بتوانیم سه بازی مهم و حساس پیش‌رو را ببریم و با 9 امتیاز، قهرمان شویم تا یک اتفاق خارق‌العاده را رقم بزنیم.»
مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: «ما جلسه هیأت مدیره را به دلیل بیماری کرونا به شکل مجازی برگزار کردیم که در آن نشست، تصمیم مهمی اتخاذ شد و مصوب کردیم که پاداش ویژه‌ای برای کسب برد در هر سه بازی برای تیم منظور کنیم. ما تلاش می‌کنیم تا انگیزه شما را افزایش دهیم و روحیه تیم را بالا ببریم.»
در پایان این جلسه سمیعی ضمن شوخی با بازیکنان و بزرگترهای تیم، بر صمیمیت این نشست افزود تا قبل از سفر سرخ‌پوشان به تبریز، آنها با روحیه‌ای بالا برای بازگشت پرافتخار خود، تلاش مضاعفی را انجام بدهند.
یحیی گل‌محمدی هم در این نشست صحبت کرد و گفت: «حضور شما در تمرین امروز مهم و مفید بود و امیدواریم که بتوانیم با توجه به شرایطی که تیم دارد، بهترین نتایج را بگیریم اما همه ما در باشگاه نگاه‌مان به هیأت مدیره و شخص مدیرعامل باشگاه است و امیدواریم بیشتر از اینها مورد حمایت قرار بگیریم. ما سختی‌ها و مشکلات را درک می‌کنیم اما نیاز داریم که حمایت بیشتری را ببینیم.»
جعفر سمیعی هم این وعده را به اعضای تیم داد که اتحاد و همدلی و همبستگی که بین باشگاه، اعضای تیم و هواداران شکل گرفته، با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.
اما غیر از حرف‌های کلیشه‌ای، بحث شیرین پاداش تنها چیزی است که از دل این همه حرف به دل بازیکنان پرسپولیس می‌نشیند.
به گزارش خبرگزاری مهر هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم به پرداخت پاداش ویژه برای سه بازی پیش روی این تیم مقابل ماشین‌سازی، تراکتور تبریز و پیکان تهران گرفته است.
اعضای تیم پرسپولیس بابت هر پیروزی ۲۰ میلیون تومان پاداش خواهند گرفت و در صورت قهرمانی نیز پاداش جداگانه‌ای را در همان شب بازی با پیکان دریافت خواهند کرد. در واقع با احتساب تمام اعضای تیم و کسب سه پیروزی (در مجموع برای هر نفر ۶۰ میلیون تومان) این پاداش بیش از ۲ میلیارد خواهد شد.
این مبلغ در حالی قرار است به حساب بازیکنان واریز شود که آنها طبق قراردادهای‌شان بابت هر پیروزی بین سه الی پنج میلیون تومان پاداش دریافت می‌کردند.

Page Generated in 0.0060 sec