printlogo


کد خبر: 232681تاریخ: 1400/4/29 00:00
خبر

خامس می‌رود کوتینیو می‌آید؟
تنها یک سال پس از آنکه به نظر می‌رسید سرانجام توانسته یک تیم برای خودش پیدا کند که برای مدتی طولانی در آن بماند، خامس رودریگس حالا فاصله زیادی تا ترک اورتون ندارد. برای خامس اوضاع از زمانی که رئال‌مادرید را به‌عنوان بازیکن قرضی ترک کرد و به بایرن‌مونیخ پیوست، تعریفی نداشته است. این هافبک کلمبیایی به‌خاطر رابطه خوبی که با کارلو آنچلوتی، سرمربی سابقش در رئال‌مادرید داشت اورتون را انتخاب کرد اما مربی ایتالیایی، آبی‌پوشان گودیسون پارک را ترک کرد تا به رئال‌مادرید برگردد و به‌جای او رافائل بنیتس وارد اورتون شده است؛ همان مربی اسپانیایی که در کمتر از یک فصل مربیگری‌اش در رئال‌مادرید با خامس رابطه خوبی نداشت و حالا به همین دلیل آینده این بازیکن کلمبیایی روی هواست. در واقع بنیتس حتی در پاسخ به سؤالی درباره آینده خامس حاضر نشد جوابی واضح بدهد و به نظر کوین فیلیپس، مهاجم سابق ساندرلند، این می‌تواند نشانه‌ای از جدایی قریب‌الوقوع خامس باشد. او به فوتبال اینسایدر گفت: «این قطعاً یک سرنخ است. بنیتس نمی‌خواهد درباره خامس اظهارنظر کند و من هم درک می‌کنم که گاهی اوقات مربیان نمی‌خواهند درباره یک بازیکن صحبت کنند، اما به نظر من امتناع بنیتس تقریباً یک نوع بیان غیرمستقیم این جمله که «بیایید و این بازیکن را ببرید» بود.» گفته می‌شود شاید اورتون کوتینیو را از بارسا بگیرد و این هافبک برزیلی جانشین خامس شود.
 
 
جنجال در المپیک
در آستانه شروع بازی‌های المپیک 2020 توکیو، فریاد «یک قانون برای ما، یک قانون برای آنها» سر زبان گروه زیادی از ورزشکاران کهنه‌کار المپیکی افتاده که معتقدند کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) خون عده‌ای را از خون ورزشکاران رنگین‌تر می‌داند و برای آنها امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته است. بسیاری از ورزشکارانی که وارد توکیو شده‌اند و خواهند شد باید سه روز قرنطینه باشند و در این مدت پذیرایی‌ از آنها برای وعده صبحانه به سبک صبحانه‌های داخل هواپیما با ظروف پلاستیکی صورت می‌گیرد؛ آن هم در شرایطی که آنها در داخل اتاق‌های خود در هتل محبوس هستند. برای سایر وعده‌های غذایی به این دسته از ورزشکاران 15 دقیقه وقت داده می‌شود تا به فروشگاه مخصوصی که در نزدیکی‌شان قرار دارد رفته و چیزی برای خوردن بخرند. در این مدت مأموران امنیتی حواس‌شان به مدت خروج هر ورزشکار از اتاق هتلش خواهد بود تا در صورتی که بیش از 15 دقیقه برای تهیه مایحتاجش وقت گذاشت با او برخورد کنند. در همین حال از اعضای کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) به شیوه‌ای کاملاً متفاوت پذیرایی می‌شود و انگار به آنها اجازه داده می‌شود به رستوران‌های ویژه بروند که در آنها آشپزها آماده ارائه غذاهای سفارشی هستند و سلف‌سرویس برای آنها مهیاست؛ آن هم بدون توجه به اینکه چه مدت از حضورشان در ژاپن می‌گذرد. این در حالی است که یکی از سخنگویان IOC گفته او و تمامی همکارانش کاملاً مطابق مقررات بهداشتی رفتار می‌کنند.
 
 
چلسی به‌دنبال مشتری برای ورنر
هنوز یک سال از زمانی که چلسی 5/47میلیون پوند برای خرید تیمو ورنر به لایپزیگ پرداخت تا یکی از بهترین بازیکنان بوندس‌لیگا را بخرد نمی‌گذرد که این باشگاه دوره افتاده تا برای مهاجم آلمانی مشتری پیدا کند. چلسی می‌خواهد با فروش ورنر با یک تیر دو نشان بزند؛ نخست اینکه این بازیکن را از لیست خود خط بزند و دوم اینکه به‌جای او یکی از بهترین مهاجمان موجود در بازار را بخرد. شبکه اسکای اسپورت آلمان از احتمال معاوضه این بازیکن با هالند خبر داده است؛ هالندی که در 28 بازی‌اش برای دورتموند در فصل گذشته بوندس‌لیگا 27 گل و در تمامی رقابت‌ها 41  گل زد. چلسی اما علاوه بر دادن ورنر و پول به دورتموند برای خرید هالند باید این بازیکن نروژی را هم به پردرآمدترین بازیکنش تبدیل کند. در حال حاضر انگولو کانته هافبک فرانسوی چلسی که هفته‌ای 290هزار پوند حقوق می‌گیرد، پردرآمدترین بازیکن آبی‌پوشان لندن است. با این حال دورتموند کاملاً مخالف معاوضه بازیکن است و در جریان فروش جیدون سانچو به منچستریونایتد هم نشان داد مذاکره کننده سرسختی است.
 

Page Generated in 0.0044 sec