printlogo


کد خبر: 232678تاریخ: 1400/4/29 00:00
سولشر: باید فصل را قدرتمندانه شروع کنیم

اوله‌گونار سولشر از منچستریونایتد خواسته این فصل لیگ برتر را قدرتمند شروع کنند تا اتفاق سال گذشته تکرار نشود.
یونایتد در ابتدای فصل پیش در شش مسابقه سه شکست را تجربه کرد. آنها در روز نخست رقابت‌ها به کریستال‌پالاس باختند و سولشر می‌داند تیمش این‌بار نباید شروع بدی داشته باشد.
یونایتد فصل را با بازی مقابل لیدز، ساوتهمپتون، ولوز، نیوکاسل، وستهم، آستون‌ویلا و اورتون آغاز می‌کند. آنها سپس چهار بازی سخت برابر لستر، لیورپول، تاتنهام و منچسترسیتی خواهند داشت.
سولشر پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل دربی کانتی در پیش‌فصل، گفت در دیدارهای دوستانه پیش‌رو از ترکیب‌های قدرتمندی استفاده خواهد کرد: «احتمالاً جا برای بچه‌های کم‌سن‌تر کمتر و کمتر خواهد شد. ما باید بهتر از فصل قبل کار را شروع کنیم. ما اصلاً شروع خوبی در فصل گذشته نداشتیم و حالا فصل جدید در راه است. به نظرم لیگ برتر رقابتی‌تر از گذشته شده است. زمانی که من بازی می‌کردم، هر سال تنها یک رقیب وجود داشت. اما حالا در شش، هفت بازی اول، بسیار مهم است که پیروز شویم. ما با این کار قهرمانی لیگ را قطعی نمی‌کنیم، اما اگر این دیدارها را با موفقیت پشت سر نگذاریم، فرصت فتح لیگ را از دست می‌دهیم.»
یونایتد فصل گذشته را با 12 امتیاز اختلاف با منچسترسیتی به پایان برد. سولشر می‌داند لیورپول، قهرمان دو فصل پیش لیگ، قاطعانه برای فتح لیگ می‌آید و چلسی، فاتح لیگ قهرمانان هم تهدیدی جدی برای آنهاست. خرید جیدون سانچو از بوروسیادورتموند بخت یونایتد را افزایش می‌دهد، اما این تیم نیاز به تقویت در دفاع هم دارد.
 

Page Generated in 0.0060 sec