printlogo


کد خبر: 232676تاریخ: 1400/4/29 00:00
مصاحبه و خبر

فکری: استقلال می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود
محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است استقلال شرایطی خوب و بازیکنان توانایی دارد که می‌تواند هر لحظه برای نفتی‌ها مشکل‌ساز شود: «استقلال شرایطی خوب و بازیکنان توانایی دارد که می‌تواند هر لحظه برای ما مشکل‌ساز شود. امیدواریم از این بازی با امتیاز بازگردیم که اگر این اتفاق رخ دهد، به ما برای بقا کمک زیادی خواهد کرد. همیشه از بازیکنانی که در برهه‌ای شاگردم بودند و مقابلم بازی کردند، می‌خواهم مقابل من بهترین بازی خود را ارائه کنند تا اَنگی به من زده نشود و نگویند بازیکنان مقابل من کم‌کاری کرده‌اند. با توجه به اینکه نیم‌‌فصل اول در استقلال بودم، خوشحال می‌شوم بازیکنانم را مجدداً ببینم و نفس فوتبال هم همین است.»
 
 
کریمی: تراکتور نباید فقط دنبال سهمیه آسیا باشد
فیروز کریمی سرمربی تراکتور معتقد است با امکاناتی که در تبریز وجود دارد تراکتور نباید فقط دنبال کسب سهمیه آسیا باشد: «ما چرا باید در کورس قهرمانی نباشیم و برای کسب سهمیه بجنگیم؟ تراکتور باید از روز اول در بالای جدول و مدعی باشد. این اتفاق هم زمانی رخ می‌دهد که مربی تیم را ببندد، طرح و برنامه بدهد و نفرات مدنظر خودش را بیاورد. الان با بضاعتی که داریم، امیدوار به کسب سهمیه هستیم. چه من باشم و چه هرکس دیگر، امیدوارم تراکتور همیشه سرافراز باشد و جایگاه واقعی‌اش را به دست بیاورد. حق و سهم تراکتور به‌مراتب از چیزهایی که الان وجود دارد، بیشتر است.» کریمی درباره بازی با آلومینیوم اراک می‌گوید: «آلومینیوم تیم قدری است و دیدار مقابل این تیم یک بازی 6 امتیازی به حساب می‌آید که فاتح آن می‌تواند نگاهی صددرصدی به کسب سهمیه داشته باشد. البته اگر به امید خدا برنده این دیدار شویم، موقعیت‌مان برای کسب سهمیه مناسبت‌تر از حریف خواهد بود.»
 
 
اکبرپور: ماشین‌سازی از تیم دیگری پاداش نمی‌گیرد
علیرضا اکبرپور سرمربی ماشین‌سازی با کنایه می‌گوید اگر خودش در زمین حضور داشت، حتماً به پرسپولیس گل می‌زد: «بازى با پرسپولیس طبیعتاً براى همه‌ تیم‌ها بازى سختى است ولى آنها را آنالیز و روى بچه‌ها کار کردیم، ان‌شاءالله که بتوانیم دست پر از زمین بیرون بیاییم. اگر خودم در زمین بودم حتماً گل می‌زدم. ان‌شاءالله بچه‌ها بتوانند نتیجه بگیرند.» اکبرپور در رابطه با شایعه پاداش گرفتن از تیم‌های دیگر توضیح می‌دهد: «از قبل بازى با فولاد و حتى در بازى سپاهان، شایعه ایجاد کرده بودند که تیم‌هاى دیگر می‌خواهند به ما پاداش بدهند! اصلاً چنین چیزى نیست، نه قرار است تیمى به ما پاداش بدهد و نه ما چنین چیزى را می‌پذیریم. تیم ما نشان داده تیم شرافتمندى است و اصلاً براى ما مهم نیست کدام تیم قهرمان مى‌شود.»
 
 
خرید امتیاز هوادار توسط سایپا تکذیب شد
گفته می‌شود سایپا در صورت سقوط به دسته پایین‌تر امتیاز تیم هوادار را در صورت صعود به لیگ برتر خریداری خواهد کرد تا همچنان در جمع تیم‌های لیگ برتری باقی بماند. مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا این خبر را تکذیب می‌کند: «اصلاً به این موضوع فکر نمی‌کنیم. علاقه و امکان خرید امتیاز تیمی را نداریم و در ضمن اطمینان داریم سایپا به لیگ یک سقوط نکرده و ان‌شاءالله در لیگ برتر می‌ماند.» در حالی که صحبت از حضور رسول خطیبی در رأس کادر فنی باشگاه سایپا بود این حضور هم منتفی شد.
 
 
تهامی مشاور عالی باشگاه فولاد شد
سیدابراهیم تهامی در راستای ارج نهادن به پیشکسوتان فوتبال استان خوزستان و استفاده از تجربیات گرانبهای علمی و تجربی آنان، به‌عنوان مشاور عالی فوتبال باشگاه فولاد خوزستان منصوب شد. تهامی درباره این انتخاب می‌گوید: «خوشحالم بالاخره یک نفر برای پیشکسوت ارزش قائل شد و کمکی به این قشر کرده. البته این مورد قبلاً با حضور آقای آذری در باشگاه فولاد خوزستان تبدیل به سیاست شده و حضور سیدمحمد علوی، حسین کعبی، ناجی بداوی، عزیز فریسات، میثم سلیمانی، لفته حمیدی، محمد عارف‌نیا و... از اقدامات قابل تحسین ایشان است.»
 
 
سعید اخباری سرمربی سایپا شد
سعید اخباری که در نیم‌فصل اول و پس از جدایی وحید بیاتلو از ماشین‌سازی‌تبریز هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود، حالا جانشین کمالوند در سایپا شد. نارنجی‌پوشان در حالی اخباری را به‌عنوان سرمربی جدید معرفی کردند که با سه امتیاز کمتر نسبت به ذوب‌آهن در جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند و کار بسیار سختی برای بقا دارند. باشگاه سایپا یکشنبه مذاکراتی با رسول خطیبی داشت و گفته می‌شد سرمربی سابق آلومینیوم و تراکتور هدایت نارنجی‌پوشان را بر عهده می‌گیرد، اما خطیبی این پیشنهاد را نپذیرفت تا امروز سعید اخباری سرمربی سایپا بشود.
 

Page Generated in 0.0069 sec