printlogo


کد خبر: 232599تاریخ: 1400/4/27 00:00
نقره داغ سرمربی پرسپولیس
گل‌محمدی بازی ماشین‌سازی را از دست داد

یحیی گل‌محمدی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد. سرمربی پرسپولیس که در بازی با گل‌گهر به خاطر برخورد با داور بازی حاشیه‌ساز شده بود توسط کمیته انضباطی با محرومیت دو جلسه‌ای مواجه شده است که یکی از آنها قطعی و دیگری تعلیقی‌ است. 
در این بازی و روی یکی از صحنه‌های این مسابقه، یحیی گل‌محمدی اعتراض تندی را نسبت به داور انجام داد و خیلی‌ها اعتقاد داشتند او به خاطر آن اتفاقات باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد اما اشکان خورشیدی به دادن کارت زرد اکتفا کرد. گل‌محمدی علاوه بر محرومیت همچنین محکوم به پرداخت ۴۰ میلیون تومان پول هم شده است.
بدین ترتیب سرمربی تیم پرسپولیس که دو هفته پیش به دلیل 7 کارته شدن بازی با فولاد در اهواز را از دست داده و از روی سکو بازی را دنبال کرده بود در بازی با ماشین‌سازی هم روی نیمکت حضور نخواهد داشت. قرمزها می‌توانند به این رأی اعتراض کنند اما با توجه به زمان کم تا بازی با ماشین سازی، مشخص نیست که کمیته استیناف چه زمانی به آن رسیدگی خواهد کرد.
دیروز کمیته انضباطی البته احکام دیگری هم صادر کرد:
* دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان از سری رقابت‌های جام حذفی برگزار شد که از سوی علیرضا منصوریان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در مقام رسمی مسابقه (داور) رخ داد.
کمیته انضباطی اعلام کرد علیرضا منصوریان ظرف مدت حداکثر دو روز چنانچه دفاعیه‌ای دارد به این کمیته ارسال کند.
از سوی حسن‌ پورحمیدی، بازیکن، تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در مقام رسمی مسابقه (داور) رخ داد که منجر به اخراجش شد. کمیته انضباطی اعلام کرد وی ظرف مدت حداکثر دو روز چنانچه دفاعیه‌ای دارد به این کمیته ارسال کند.
کمیته انضباطی اعلام کرد تیم گل‌گهر سیرجان به دلیل سوءرفتار تیمی ناشی از داشتن ۶ اخطار، چنانچه دفاعیه‌ای دارد ظرف مدت حداکثر دو روز به این کمیته ارسال کند.
* دیدار تیم‌های شهرداری آستارا و گل ریحان البرز از سری رقابت‌های لیگ یک در تاریخ ۲۱ تیرماه در شهر انزلی برگزار شد که تخلفاتی از سوی محمد زارع گشتی (فومنی) از عوامل منتسب به تیم گل ریحان البرز مبنی بر حمل اسلحه و تحریک تیم به خروج از زمین مسابقه رخ داد که در خور صدور قرار دستور موقت است.
لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی، وی از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال کشور محروم است و لازم است دفاعیه کتبی خود را ظرف ۴۸ ساعت به این کمیته ارسال کند.
رأی صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.
 

Page Generated in 0.0049 sec