printlogo


کد خبر: 232588تاریخ: 1400/4/27 00:00
زنده‌روح: حذف پرسپولیس و سپاهان از جام حذفی بهترین خبر بود
بازی با برنده ملوان - خیبر بهترین قرعه برای گل‌گهر است

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
احمد زنده‌روح کاپیتان گل‌گهر با به ثمر رساندن گل دوم تیمش مقابل آلومینیوم اراک نقش غیرقابل انکاری در پیروزی تیم سیرجانی و برگرداندن نتیجه یک بر صفر باخته، به برد 3 بر یک داشت. به بهانه برد پرگل تیم گل‌گهر و صعودش به مرحله بعد گفت‌و‌گویی با احمد زنده‌روح کاپیتان و پنالتی‌زن اول تیم سیرجانی داشتیم.
 
از بازی شروع کنیم که از حریف در نتیجه عقب افتادید اما گل شکاری و البته یک پنالتی که به سودتان گرفته شد، از حریف پیش افتادید.
 در همان شروع بازی بر روی اشتباهی که مرتکب شدیم گل بدی را دریافت کردیم اما با این وجود با کیفیت خوبی که داریم کم‌کم بازی را در اختیار گرفته و ورق را به سود تیم‌مان برگرداندیم و از باخت یک بر صفر برای تیم‌مان برتری 3 بر یک ساختیم. خدا را شکر با نظر سرمربی تیم گل پیروزی‌بخش تیمم را هم من از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندم و پس از آن با زدن یک گل دیگر با پیروزی پرگل باقدرت به مرحله بعد صعود 
کردیم.
اما خطای پنالتی که روی عاشوری از تیم‌تان رخ داد، بازیکنان و کادر فنی تیم اراکی بشدت معترض بودند.
 صحبت و اظهارنظر اصلی در این خصوص را بر عهده کارشناسان داوری می‌گذارم اما من شخصاً دیدم عاشوری بازیکن تیم اراک، هم‌تیمی مرا شارژ کرد و بر روی او خطا مرتکب شد.
اگر درصد مالکیت و موقعیت‌های بازی را در نظر بگیری، باز هم پیروزی پرگل را حق تیم‌تان می‌دانی؟
 ما جدا از دقیقه‌ای که گل خوردیم و چند دقیقه پس از آن که تحت تأثیر شوک گل خورده قرار داشتیم، در باقی دقایق بازی را کاملاً در اختیار داشتیم و حتی جدا از سه گلی که زدیم چند فرصت گلزنی دیگر هم داشتیم.
تیم آلومینیوم اراک را به‌لحاظ فنی چگونه ارزیابی کردی؟
 با تیم آلومینیوم قبل از بازی جام حذفی‌مان در لیگ هم بازی کرده بودیم. آنها تیمی خوب و سختکوش متشکل از کادر فنی خیلی خوب، کاربلد و بادانش و البته بازیکنان جوان، باتجربه و باکیفیتی هستند که انصافاً بازی‌مان با آلومینیوم جزو سخت‌ترین بازی‌های این فصل ما تا به اینجای بازی‌ها بود.
برای دور بعد دوست داری با چه قرعه‌ای مواجه شوید؟
 با تمام احترامی که برای همه تیم‌ها قائلم فکر می‌کنم برنده بازی ملوان و خیبر بهترین قرعه در مرحله بعد برای تیم ما باشد و البته باید دید در قرعه‌کشی چه اتفاقی می‌افتد.
برای قهرمانی جام حذفی چقدر امیدوارید و بر روی آن زوم کرده‌اید؟
 بالاخره جام حذفی راه میانبر و کوتاه برای قهرمانی و رسیدن به لیگ قهرمانان آسیاست و ما هم با کیفیت خوبی که در بازی‌های این فصل از خودمان ارائه داده‌ایم، جدا از نگه داشتن شانس سهمیه در لیگ برای خودمان حتماً برای قهرمانی در جام حذفی و موفقیت در این جام هم حساب خاصی باز کرده‌ایم و روی کسب این موفقیت خیلی امیدواریم.
حذف تیم‌های اول و دوم جدول لیگ هم به نظر بهترین خبر برای بقیه تیم‌ها بوده که هنوز در جام حذفی باقی مانده‌اند.
 بله، واقعاً حذف پرسپولیس و استقلال خبر خیلی خوبی برای سایر تیم‌های باقی‌مانده در جام حذفی بود چون انصافاً پرسپولیس و سپاهان با کیفیتی که در این فصل از خودشان نشان داده‌اند ثابت کردند بهترین تیم هستند و بضاعت فنی بالایی دارند و حذف این دو قدرت حتماً زمینه موفقیت و شانس تیم‌های دیگر را برای پیروزی بسیار زیادتر و آنها را برای قهرمانی امیدوارتر می‌کند.
بعد از زدن پنالتی به سبک رائول گونزالس اسپانیایی شادی کردی و حلقه ازدواجت را بوسیدی؟!
 بله بعد از آنکه گل پیروزی‌بخش تیمم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندم، برای شادی گلم بر حلقه ازدواجم بوسه زدم، چون چهارمین سالگرد ازدواجم بود و به بهانه گلزنی‌ام خواستم گلم و شادی‌ام را تقدیم همسر خودم کنم.
داوری بازی‌تان در مجموع قضاوت متعادلی داشت یا با مشکل مواجه بود؟ چون چندبار کادر فنی تیم اراک به داوران اعتراض داشتند.
 من مشکل خاصی در داوری ندیدم و فکر می‌کنم گروه داوری در مجموع قضاوت خوب و متعادلی داشتند.

Page Generated in 0.0062 sec