printlogo


کد خبر: 232575تاریخ: 1400/4/27 00:00
ناگهان همه چیز گل و بلبل شد
تشکر رادو از دکتر سمیعی و هیأت مدیره!

بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس که بیش از 40 روز در تمرینات شرکت نداشت و علیه مدیران باشگاه مصاحبه‌های تندی انجام داد حالا و بعد از دریافت 60 درصد مطالباتش و البته شرایطی که برایش ایجاد شد که به تمرینات برگردد و روال عادی کارش را پیش بگیرد در مصاحبه‌ای با رسانه رسمی باشگاه از همه ارکان باشگاه تشکر کرده است. انگار که نه خانی آمده و نه خانی رفته است! نکته ویژه مصاحبه رادو جایی است که جدا از هواداران و یحیی از دکتر سمیعی و هیأت مدیره تشکر کرده است!
گلر کروات سرخ‌ها درباره بازگشت به تهران و پرسپولیس بعد از غیبتی طولانی مدت گفت: «اول از همه باید بگویم خوشحالم از اینکه به خانه دوم خودم برگشتم. امیدوارم دوباره بتوانم شروع خوبی داشته باشم. خیلی مشتاق بودم که در تمرینات تیم حاضر شوم.»
وی درباره نگرانی هواداران بابت جدایی‌اش و پیام‌هایی که در این رابطه ارسال می‌کردند گفت: «من همیشه با آنها در ارتباط بودم. آنها حمایت خوبی همیشه از من داشتند و جا دارد از این حمایت آنها قدردانی کنم. باید از سرمربی تیم آقای گل‌محمدی نیز تشکر کنم. همانطور که قبلاً هم گفتم ایشان (سرمربی) به من انرژی خوبی دادند تا بتوانم کارم را در پرسپولیس ادامه دهم.»
وی ادامه داد: «همینطور باید از دکتر سمیعی و هیأت مدیره محترم باشگاه تشکر کنم و آنها هم سعی کردند و آن قراری که با یکدیگر داشتیم را عملی کردند.»
بوژیدار درباره آینده‌اش در این باشگاه هم اینطور توضیح داد: «حسی که الان دارم ساده است و امیدوارم بتوانیم قهرمانی را بار دیگر کسب کنیم. تا جایی که می‌توانیم ‌باید قهرمانی‌های متعددی کسب کنیم و امیدوارم در پایان فصل به این هدف و‌ قهرمانی برسیم.»رادو دو فصل دیگر هم با پرسپولیس قرارداد دارد اما شرایط همکاری او با باشگاه و مبلغ قرارداد دلاری‌اش به گونه‌ای است که شاید در پایان این فصل با توافق قراردادش را فسخ کند و جدا شود که اگر اینگونه شود به نفع پرسپولیس خواهد بود چرا‌که این دروازه‌بان هر فصل نهایتاً برای 6-5 بازی در طول فصل، 6-5 میلیارد تومان پول می‌گیرد که اصلاً متناسب با عملکرد و حضورش در میدان نیست.

Page Generated in 0.0050 sec