printlogo


کد خبر: 232574تاریخ: 1400/4/27 00:00
خبر

توهین مطهری به کنعانی
ارسلان مطهری مهاجم استقلال با انتشار یک استوری مدل حرف زدن حسین کنعانی را به سخره گرفت که البته بعد از ساعتی این استوری را پاک کرد. همچنین مهدی قایدی در جشن بعد از برد استقلال در رختکن این تیم مدل شادی مهدی ترابی که انگشتانش را می‌بوسد و عدد 4 را نشان می‌دهد به سخره گرفت. از سوی دیگر فیلمی از شادی استقلالی‌ها در رختکن‌شان بعد از برد دربی منتشر شده که ثابت می‌کند یکی از اعضای تیم به عیسی آل‌کثیر توهین کرده است.
 
کمتر از صدهراز کارت هواداری!
باشگاه پرسپولیس طبق قراردادی که با یکی از بانک‌ها برای صدور کارت هواداری داشته، چشم به درآمد چند میلیاردی از این بابت دوخته است اما تا به امروز عدد پیش‌بینی شده طرفین برای دستیابی به درآمد مدنظر پیش نرفته و چیزی تنها حدود ١٠٠هزار نفر درخواست دریافت کارت هواداری را داشته‌اند! در این طرح اگر مشارکت هواداران برای کارت هواداری به رقمی در حدود یک میلیون کارت می‌رسید سود نسبتاً خوبی برای پرسپولیس به دست می‌آمد که این نتیجه تا الان حاصل نشده است.
 
عذرخواهی عبدی
مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس که پنالتی پنجم تیمش را در دربی از دست داد متنی خطاب به هواداران منتشر و از آنها عذرخواهی کرد. عبدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «سلام خدمت همه هوادارامون. بابت دیشب از همتون عذرخواهی می‌کنم. قول میدم این حرکت جبران کنم. دم همتون گرم گرم که انرژی مثبت دادید.»جالب اینکه زیر این پست هزاران کامنت هواداران پرسپولیس دیده می‌شود که به عبدی دلگرمی داده‌اند.
 
کنعانی علیه استقلال
کنعانی‌زادگان بعد از باخت تیمش در دربی جام حذفی به رفتار استقلالی‌ها واکنش نشان داد و در صفحه‌ خود نوشت: «مهم این است که بعد از باخت چگونه برخورد کنیم و سریع بتوانیم از زمین بلند شویم اما ببین ما به کی و به چه تیمی باخته‌ایم! او یک استوری هم با تصویر برادران مجیدی و ارسلان مطهری کنار هم که گیتار دستش گرفته و تصویر خودش که جام در دست دارد منتشر کرد و نوشت: «خدا را شکر که داوری‌ها خوب شد و وزیر هم دیگر پرسپولیسی نیست!»

Page Generated in 0.0061 sec