printlogo


کد خبر: 232562تاریخ: 1400/4/27 00:00
اردوگاه آبی

پول هست، اما نیست!
قرار بود شنبه، یعنی دو روز بعد از دربی 96 حساب بازیکنان استقلال شارژ شود اما این اتفاق رخ نداد. برخی اعضای هیأت مدیره استقلال نیز وعده‌هایی دراین خصوص داده بودند که عملی نشد. با این وجود اما بازیکنان استقلال بعد از خلف وعده دوباره باشگاه استقلال، انتقادی نداشتند و ترجیح دادند به تمرینات خود ادامه دهند.
 ظاهراً فعلاً پاداش‌هایی که از طریق آقای سرمربی و دوستانش به حساب بازیکنان واریز می‌شود جلوی اعتراض بازیکنان استقلال را گرفته است. اما بعید است این شرایط تداوم داشته باشد و گفته می‌شود بازیکنان در حال انجام مقدماتی برای موضع‌گیری علیه باشگاه هستند.
 
گل قایدی، نامزد شد
گلی که مهدی قایدی در لیگ قهرمانان آسیا از پشت هجده قدم وارد دروازه الاهلی عربستان کرده نامزد بهترین گل آسیا شده است.
 قایدی در آن بازی که منجر به برتری پر گل 5 بر2 استقلال شد، ستاره تیمش بود و توانست عملکرد درخشانی از خود به جا بگذارد.
 قایدی در حالی که در آسیا درخشیده همچنان در استقلال هم خالق گل‌های زیبایی است و توانسته عملکرد بسیار خوبی را از خود به جا بگذارد.
 
خوشحالی میلیچ از برد استقلال
هروویه میلیچ که به تازگی استقلال را ترک کرده از پیروزی تیم سابقش مقابل پرسپولیس خوشحال است. 
این بازیکن چپ پا که به دلیل خلف وعده‌های مکرر باشگاه استقلال، این تیم را ترک کرد دیگر قصد بازگشت ندارد اما او مانند یک استقلالی دو آتشه بازی استقلال مقابل رقیب سنتی را تماشا و حتی ابراز امیدواری کرد که استقلال قهرمان جام حذفی شود. البته این اظهارات دلیلی بر حل اختلاف میلیچ با مدیران استقلال نیست و احتمالاً این بازیکن هم به زودی بابت دریافت نکردن مطالباتش از باشگاه استقلال به فیفا شکایت خواهد کرد.
 

Page Generated in 0.0075 sec