printlogo


کد خبر: 232557تاریخ: 1400/4/27 00:00
روی آوردن سولشر به سیستم 3-3-4
منچستریونایتد تهاجمی‌تر خواهد شد

اوله‌گونار سولشر دارد بازیکنان منچستریونایتد را برای یک تغییر تاکتیکی بزرگ آماده می‌کند. او می‌خواهد از سیستم فوق‌تهاجمی 3-3-4 بهره بگیرد.
این مربی نروژی به زوج فرد و اسکات مک‌تومینای در خط میانی باور داشت، اما حالا می‌خواهد تنها از یک هافبک دفاعی استفاده کند تا به این ترتیب جیدون سانچو، بازیکن فصل بعد یونایتد و پل پوگبا و برونو فرناندس، بازیکنان فعلی این تیم، هم‌زمان در ترکیب حضور یابند.
باشگاه برای این تغییر تاکتیکی باید یک مدافع میانی برجسته و با قدرت بازی‌سازی بالا را جذب کند. به همین دلیل است که رافائل واران از رئال‌مادرید در صدر لیست خرید یونایتد قرار دارد.
سولشر در فصل گذشته از ترکیب نسبتاً ثابتی استفاده کرد و تیمش را به رتبه دوم لیگ برتر و لیگ اروپا رساند.
یکی از ویژگی‌های اصلی تیم او این بود که مک‌تومینای و فرد در قلب خط میانی قرار می‌گرفتند. این دو نفر در تمامی رقابت‌ها، 28بار کنار هم بازی کردند.
اما حالا باشگاه به‌دنبال کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است و می‌خواهد در لیگ قهرمانان به مراحل حذفی راه پیدا کند. سولشر به این ترتیب می‌خواهد تیمش را متحول کند و آنها را با سانچو تهاجمی‌تر سازد.
خط میانی سه‌نفره همچنین می‌تواند به دونی فان‌د‌بیک کمک کند. او فصل گذشته با قیمت 40میلیون پوند از آژاکس خریداری شد اما تنها چهاربار در ترکیب ثابت یونایتد در لیگ برتر به میدان رفت.
برخی از طرفداران از سیستم 1-3-2-4 سولشر در طول فصل خسته شدند و خوشحال خواهند شد اگر تیم‌شان ترکیب تهاجمی‌تری پیدا کند. البته در این صورت، استحکام دفاعی تیم کمتر خواهد شد، چراکه تنها یک هافبک دفاعی بازی خواهد کرد.
به همین دلیل است که باشگاه سخت در تلاش است که یک مدافع میانی در کلاس جهانی را جذب کند تا او بتواند به خط میانی کمک کند.
از قرارداد واران با رئال تنها یک سال باقی مانده و گفته می‌شود او گزینه اصلی این باشگاه است. در صورتی که واران حاضر به تمدید قرارداد با رئال نشود، این باشگاه با یونایتد بر سر انتقال او مذاکره خواهد کرد.
البته رئال شاید حاضر نباشد واران را به‌راحتی از دست بدهد. آنها سرخیو راموس را هم در خط دفاعی از دست داده‌اند، هرچند که داوید آلابا را هم جذب کرده‌اند و ادر میلیتائو هم در فصل گذشته توانست خود را به ترکیب اصلی تحمیل کند.
رئالی‌ها همچنین قرارداد جدیدی با ناچو امضا کرده‌اند و به این ترتیب اگر یونایتد قیمت مناسبی پیشنهاد بدهد، آنها اجازه رفتن را به واران خواهند داد تا به این ترتیب از نظر مالی هم اوضاع خوبی پیدا کنند تا بتوانند منابع لازم برای بازسازی پرهزینه ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را فراهم سازند.
یونایتد از سوی دیگر با اتلتیکومادرید هم در مذاکره است تا کیه‌ران تریپیر را از این تیم جذب کند. آنها می‌خواهند تریپیر با آرون وان-بیساکا در پست مدافع راست رقابت کند. اتلتیکو قیمت تریپیر را 34میلیون پوند تعیین کرده است ولی یونایتد شاید حاضر نباشد این مبلغ را بپردازد.
این باشگاه در ابتدای فصل، مارکوس رشفورد را در اختیار نخواهد داشت. این بازیکن تصمیم گرفت شانه‌اش را جراحی کند و تا انتهای اکتبر دور از میادین خواهد بود.
غیبت او به این معناست که میسون گرین‌وود امیدوار می‌شود در ابتدای فصل بیشتر بازی کند. او به‌دلیل مصدومیت، جام ملت‌های اروپا را از دست داد، ولی حالا می‌خواهد در کنار سانچو و ادینسون کاوانی در خط حمله یونایتد به میدان برود.
منبع: دیلی‌میل
 

Page Generated in 0.0062 sec