printlogo


کد خبر: 232556تاریخ: 1400/4/27 00:00
طرفداران چلسی:
کپا را جانشین ورنر کنید!

کپا آریزابالاگا نشان داد می‌تواند در پستی غیر از دروازه‌بان به چلسی کمک کند. این بازیکن که با قیمت 72میلیون پوند خریداری شد تا گران‌ترین دروازه‌بان جهان شود اما نتوانسته در چلسی بدرخشد، در چالش تیر دروازه شرکت کرد و قدرت بازی با پایش را به رخ کشید.
آریزابالاگا با حضور ادوارد مندی جایگاه خود را در ترکیب ثابت از دست داده است. او در فصل 21-2020 تنها 14 بازی انجام داد و گفته می‌شود در تابستان جاری از چلسی جدا خواهد شد. لاتزیو به جذب این دروازه‌بان سابق اتلتیک‌بیلبائو علاقه دارد.
اما اخیراً باشگاه چلسی کلیپی را منتشر کرده که در آن، آریزابالاگا در تمرینات، هشت‌بار پیاپی توپ را به تیر دروازه می‌کوبد.
دروازه‌بان‌های مدرن در کار با پا عالی هستند و ادرسون، دروازه‌بان منچسترسیتی، گفته می‌تواند در خط میانی تیم پپ گواردیولا به میدان برود.
حالا که آریزابالاگا در چالش زدن توپ به تیر دروازه تا این حد درخشیده، طرفداران خواستار آن شده‌اند که او در پست مهاجم به میدان برود. یک طرفدار در اینستاگرام نوشته است: «شاید بهتر باشد او را به‌جای تیمو ورنر در خط حمله بازی بدهیم.» یک هوادار دیگر چلسی هم نوشت: «اگر منصف باشیم، او در فصل 18-2017 می‌توانست مهاجم بهتری نسبت به آلوارو موراتا باشد.»
 

Page Generated in 0.0049 sec