printlogo


کد خبر: 232552تاریخ: 1400/4/27 00:00
مصاحبه و خبر

علی‌نژاد: 125 هزار یورو از آزمایشگاه کلن پس گرفته شد
برای اولین بار در روابط نادو و آزمایشگاه کلن، ۱۲۵ هزار یورو از آزمایشگاه کلن بازپس گرفته شد.
مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و رئیس شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران گفت: «از ابتدای همکاری نادو ایران با آزمایشگاه کلن تا اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در صورتحساب‌های ارسالی به ایران مبلغ ۱۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده محاسبه می‌شد. با توجه به اینکه مالیات اشاره شده مبلغ قابل توجهی را شامل می‌شد، مذاکره با آزمایشگاه برای حذف این آیتم در دستور کار قرار گرفت. مکاتبات متعددی با کلن انجام شد، با توجه به اثبات پرداخت مالیات به دولت توسط فدراسیون پزشکی که متولی هزینه‌های ستاد هست، اداره مالیات آلمان متقاعد شد لذا نادو ایران را از پرداخت مالیات معاف کرد.»
علی نژاد ادامه داد: « به علاوه تمام مبالغ پرداختی‌های پیشین به کلن از سال ۲۰۱۶ نیز بررسی شد و در نهایت مبلغ ۱۲۵۰۰۰ یورو قابل استرداد اعلام شد. با این حساب نادو ایران به اندازه مبلغ فوق بستانکار شده و هزینه‌های آتی ستاد از این مقدار کسر خواهد شد، همچنین برای همیشه ۱۹ درصد از صورتحساب‌های آتی نیز کسر می‌شود.»
علی نژاد گفت: «نادو در شرایط عادی هر سال بین ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ نمونه گیری با هزینه تقریبی ۲۰۰ تا ۲۶۰ هزار یورو انجام می‌دهد و کاهش ۱۹ درصدی صرفه‌جویی چشمگیری را شامل می‌شود.»
 
 
۲۴ بسکتبالیست به تیم ملی زنان دعوت شدند
اردوی آمادگی تیم ملی زنان بزرگسال برای حضور در مسابقات کاپ آسیا، از دوشنبه (۴ مرداد) با حضور 24 بازیکن به میزبانی تالار بسکتبال آزادی برگزار می‌شود.
معصومه اسماعیل‌زاده، آناهیس خداوردیان، سحر گودرزی، ناهید اسدی، سارا اعتماد، گلشید امیدیان، عسل پورحیدری، مهسا تقی‌زاده، نگین رسولی، شیدا شجاعی، فائزه شهریاری، شادی عبدالوند، زهرا عدالت‌کار مقدم، ادنا عیسائیان، فرزانه فروتن، یاسمن محمدی، روژانو محمودی، دلارام وکیلی، کیمیا یزدیان تهرانی، ریحانه حشمتی، فاطمه آقازادگان قزوینی، مژگان خدادادی، الناز سیاهی و آیدا گل‌محمدی، 24 بازیکنی هستند که به این اردو دعوت شده‌اند.  در این اردو شایسته متشرعی به عنوان سرمربی، آزاده زمانپور به عنوان مربی، آقاجانی به عنوان سرپرست، روناک دوستی به عنوان کمک سرپرست و آرینا غفوری به عنوان آمارگیر حضور دارند. ملی‌پوشان باید رأس ساعت ۱۸ عصر روز دوشنبه (۴ مردادماه) در محل اردو خود را به سرپرست تیم معرفی کنند.

 


Page Generated in 0.0064 sec