printlogo


کد خبر: 232551تاریخ: 1400/4/27 00:00
گروه نخست ورزشکاران راهی توکیو شد

گروه نخست ورزشکاران که شامل 28 ورزشکار بود، با مراسم بدرقه‌ای که در جایگاه CIP فرودگاه امام خمینی برگزار شد، دیشب تهران را به مقصد ژاپن ترک کرد.
این کاروان ابتدا به دوحه رفت تا از آنجا به توکیو پرواز کند. با توجه به زمان پرواز؛ این گروه امشب به دهکده بازی‌ها می‌رسد. رقابت نمایندگان ایران از اول مرداد با قایقرانی (روئینگ) و تیراندازی با کمان آغاز می‌شود و با توجه به زمان مسابقه، اعزام ورزشکاران اولویت‌بندی شده است. به این ترتیب ورزشکاران رشته‌های قایقرانی، تیراندازی با کمان، تنیس روی میز، شمشیربازی، تکواندو، تیراندازی و والیبال دیشب راهی توکیو شدند.
در قایقرانی نازنین ملایی نماینده رویینگ ایران است. در تیراندازی با کمان میلاد وزیری تک سهمیه را دارد. در تنیس روی میز، نیما عالمیان و در شمشیربازی، مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی؛ نمایندگان کشورمان هستند. 
در تکواندو، میرهاشم حسینی، آرمین هادی‌پور و ناهید کیانی راهی توکیو شدند و در تیراندازی: مهیار صداقت، نجمه خدمتی، فاطمه کرم‌زاده، هانیه رستمیان، جواد فروغی و آرمینا صادقیان در ترکیب تیم ملی حضور دارند. اعضای تیم ملی والیبال را هم سعید معروف، جواد کریمی، سیدمحمد موسوی، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، امیر غفور، صابر کاظمی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مرتضی شریفی، مهدی مرندی و آرمان صالحی، تشکیل می‌دهند.
با توجه به اینکه مربیان و سرپرستان هم همراه این ورزشکاران هستند، می‌توان گفت این گروه یکی از بزرگترین گروه‌هایی است که راهی توکیو می‌شود.
 

Page Generated in 0.0056 sec