printlogo


کد خبر: 232547تاریخ: 1400/4/27 00:00
خبر

فرصت دو روزه گل‌گهر و آلومینیوم برای دفاعیه
کمیته انضباطی آرای مربوط به بازی گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در مرحله یک‌چهارم پایانی جام حذفی را اعلام کرد. بازی شاگردان منصوریان و امیر قلعه‌نویی در شرایطی در سیرجان با برتری 3 بر یک سیرجانی‌ها خاتمه یافت که شاهد حواشی زیادی در این مسابقه بودیم و حالا کمیته انضباطی پس از بررسی اتفاقات بازی به شرح زیر آرای این مسابقه را صادر کرده و فرصت دو روزه‌ای در اختیار باشگاه آلومینیوم قرار داده تا دفاعیه خودشان را در مورد رفتار منصوریان و پورحمیدی به کمیته انضباطی ارسال کنند. متن حکم به این شرح است که علیرضا منصوریان سرمربی و حسین پورحمیدی دروازه‌بان آلومینیوم اراک تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در مقام رسمی مسابقه (داور) داشتند که ظرف حداکثر دو روز می‌توانند دفاعیه خود را به کمیته انضباطی ارسال کنند. علاوه بر آن گل‌گهر سیرجان به‌دلیل سوء‌رفتار تیمی ناشی از داشتن ۶ اخطار هم باید دفاعیه خود را در همین زمان ارسال کند.
 
فرد مسلح لیگ یک از ورود به ورزشگاه محروم شد!
فردی که در رقابت‌های لیگ یک با سلاح کمری وارد زمین شده بود تا اطلاع ثانوی محروم شد.در هفته اخیر لیگ یک تیم‌های شهرداری آستارا و گل‌ریحان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 6 بر صفر شهرداری به پایان رسید. نکته قابل توجه و جنجال‌ساز این مسابقه اما حضور یکی از افراد منتسب به تیم گل‌ریحان در زمین مسابقه برای اعتراض به داور بود. عکس‌هایی که از این فرد منتشر شد نشان می‌داد او سلاح به کمرش بسته که بسیار عجیب به نظر می‌رسد. حالا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این خصوص حکم خود را صادر و فرد مذکور را از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرده است.
 
غیبت سه بازیکن خبرساز نفت مقابل استقلال
میثم تهیدست، مصطفی ناییج‌پور و نیما انتظاری سه بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان هستند که فعلاً با نظر محمود فکری در اختیار باشگاه قرار گرفتند و در تمرینات هم شرکت نمی‌کنند. این در شرایطی است که نفت مسجدسلیمان سه‌شنبه در هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر میهمان استقلال تهران است. این مسابقه برای نفتی‌ها و بخصوص محمود فکری یک تقابل جالب محسوب می‌شود و بی‌تردید فکری انگیزه زیادی برای خودنمایی مقابل تیم سابقش دارد. با این وجود اما سرمربی نفت مسجدسلیمان فعلاً قصدی برای بازگشت سه بازیکن خبرساز تیمش ندارد. قرار است بعد از بازی با استقلال برای تهیدست، ناییج‌پور و انتظاری جلسه انضباطی در باشگاه نفت برگزار شود تا آنها بتوانند در خصوص این نفرات تصمیم بگیرند. چیزی که مشخص شده این است که سه بازیکن مورد نظر در بازی حساس نفت مقابل استقلال غایب هستند.
 
توافق پیکان و تراکتور در پرونده واسعی
در پی شکایت باشگاه پیکان از سعید واسعی و باشگاه تراکتور مبنی بر غیرقانونی بودن عقد قرارداد این بازیکن در لیگ بیستم با باشگاه تبریزی، ارکان قضایی فدراسیون فوتبال هافبک سابق پیکان و باشگاه تراکتور را محکوم کردند، از این‌رو دیروز مدیرعامل تراکتور با حضور در باشگاه پیکان جلسه‌ای را با اکبر محمدی همتای خود در باشگاه تهرانی برگزار کرد و طی این جلسه توافق کامل بر سر موضوع واسعی حاصل شد. با توافق اکبر محمدی و مدیرعامل تراکتور، مشکل سعید واسعی برای همراهی تراکتور در دیدارهای آینده لیگ برتر برطرف شده است. سعید واسعی بازیکن فصل گذشته پیکان با وجود داشتن قرارداد به تراکتور پیوست که این مسأله شکایت باشگاه تهرانی را در پی داشت.
  
وضعیت مبهم چهار تیم لیگ برتر فوتسال
قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال در شرایطی ۲۱ تیر در اصفهان برگزار شد که دو تیم زندی بتن کلاردشت و اهورای بهبهان آگهی فروش امتیاز خود را منتشر و اعلام کردند با توجه به حمایت نکردن مسئولان و فراهم نبودن شرایط تیم‌داری، امتیاز خود را واگذار خواهند کرد. از سوی دیگر با وجود حضور نماینده تیم‌های شهروند ساری و منصوری قرچک در مراسم قرعه‌کشی، همچنان خبری از تشکیل این دو تیم محبوب و قدیمی فوتسال نیست و زمزمه‌هایی از انحلال این تیم‌ها به گوش می‌رسد. در روزهای گذشته بحث‌هایی مبنی بر جایگزینی تیم‌های جدید به‌جای این تیم‌ها مطرح شد اما آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال تأکید کرده هیچ تیمی نامه‌ای مبنی بر انصراف از مسابقات را به این سازمان ارسال نکرده و رقابت‌ها طبق موعد مقرر یعنی ۱۴ مرداد و با حضور ۱۴ تیم برگزار خواهد شد. باید دید وضعیت این چهار تیم هم تا زمان شروع مسابقات به چه ترتیب خواهد بود و در نهایت در فصل جدید لیگ برتر شرکت خواهند کرد یا نه؟
 

Page Generated in 0.0051 sec