printlogo


کد خبر: 232546تاریخ: 1400/4/27 00:00
واکنش مدافع سپاهان به اتهامات علیه همبازی سابقش
شایان مصلح: تهیدست اهل تبانی نیست

شایان مصلح مدافع سپاهان نسبت به اتهام تبانی به میثم تهدیست و کنار گذاشته شدن هم‌تیمی سابقش از نفت مسجدسلیمان واکنش نشان داد: «اساساً وقتی یک بازیکن در یک تیم بازی می‌کند باید درباره تیمش خودش صحبت کند، اما وقتی با بعضی بازیکنان و افراد از نزدیک آشنایی دارید و سال‌ها با آنها کار کرده‌اید و آنها دچار مشکل شده‌اند، بی‌انصافی و بی‌معرفتی است که سکوت کرد و حرف حق را بیان نکرد. با میثم تهیدست از سال ۹۲ در سپیدرود آشنا شدم و صمیمی‌ترین دوستم در میان بازیکنان است. تنها بازیکن فوتبالی هست که با هم رفت و آمد خانوادگی داریم. او را از نزدیک می‌شناسم. او مسلمان و بشدت معتقد به امام‌رضا(ع) و اهل‌بیت(س) است.
 خوب نیست با آبروی یک مسلمان به ناحق بازی شود. شاید فرد دیگری بود می‌گفتم ممکن است این کار را کرده باشد، اما میثم تهیدست از این کار‌ها نکرده و نمی‌کند. این حرف‌ها اصلاً در قامت او نیست.»
 مصلح درباره دیگر بازیکنانی که کنار گذاشته شدند هم توضیح می‌دهد: «درباره فرد، مربی یا شخص خاصی صحبت نمی‌کنم؛ اما تهمت زدن به این راحتی نیست. هر مدافعی یک روزی اشتباه می‌کند، این موضوع شامل بهترین مدافع جهان هم می‌شود. خود من مقابل استقلال مرتکب پنالتی شدم آیا بر مبنای یک خطا یا تکل می‌توان حکم بر اشتباه نفرات داد؟ امیدوارم این روند در فوتبال ایران شکل نگیرد که هرکسی باخت، بازیکن یا فردی را مقصر جلوه بدهد. امیدوارم مسائلی از این دست در فوتبال ایران باب نشود. تهیدست به‌خاطر تهمت‌های صورت‌گرفته می‌تواند در فضای خارج از فوتبال شکایت و پیگیری قضایی انجام بدهد. اگر بر اساس عدل و عدالت این موضوع قضاوت شود، قطعاً یکسری باید پاسخگو شوند.»

Page Generated in 0.0060 sec