printlogo


کد خبر: 232540تاریخ: 1400/4/27 00:00
لژیونرها

گل «علی» به چلسی در یادمان خواهد ماند
خبرنگار برایتون: تمام صحبت شهر درباره «جهانبخش» بود
 برایان اوون، خبرنگار انگلیسی روزنامه شهر برایتون به نام «آرگوس» به تمجید از جهانبخش پرداخت و گفت: «احساس خوبی نسبت به علی در این شهر وجود دارد.»
او به بهانه انتقال جهانبخش به فاینورد در مصاحبه با سایت فوتبال پریمیر هلند گفت: «به نظرم در خصوص او نظرات کمی متغیر است. 
برخی معتقد هستند که جهانبخش به اندازه کافی خوب بود و می‌توانست در جزیره موفق شود. برخی همیشه درخشش او مقابل چلسی را به یاد خواهند آورد. گلی که به زیبایی به ثبت رسید و خوشحالی که در ذهن‌ها ثبت شد.
 به نظرم او خیلی در این باشگاه پیشرفت نکرد ولی شاید من اشتباه کنم. شاید خود علی معتقد باشد که گام‌های بلندی در مسیر زندگی خود برداشته است.»
اوون گفت: «یادم است وقتی علیرضا به برایتون آمد، شور و شوق عجیبی در شهر حاکم شد. طرفداران باشگاه حتی به دنبال این بودند که متوجه شوند او با چه پروازی قرار است به انگلیس بیاید. همه چیز علیرضا جهانبخش بود.
 با اینکه شهر ما در کریکت در آن زمان موفقیتی به دست آورد ولی تمام صحبت‌ها و نگاه به پرواز علیرضا جهانبخش بود. همه طرفداران می‌خواستند بدانند که او کی به برایتون می‌رسد.»
 
 
زنیت به یک شرط آزمون را می‌فروشد
سایت«چمپیونات» روسیه خبر داد باشگاه زنیت سن پترزبورگ تنها به یک شرط حاضر به فروش سردار آزمون ستاره ایرانی‌اش است.
مسئولان باشگاه زنیت در صورت رسیدن پیشنهادی بیش از 20 میلیون یورو برای خرید سردار با فروش این ستاره ایرانی موافقت می‌کنند.
آزمون در سال 2019 با مبلغ 12 میلیون یورو از روبین‌کازان به زنیت آمد. سردار در طول 3 سال گذشته با زنیت 3 بار قهرمان لیگ روسیه 
شد. 
همچنین ستاره ایرانی با درخشش در فصل گذشته لیگ روسیه جایزه بهترین بازیکن سال لیگ را از آن خود کرد.
 
 
 هم‌تیمی‌شدن موقت ستاره منچستریونایتد با بیرانوند
 باشگاه بواویشتای پرتغال با انتشار تصاویر و ویدئویی از تمرینات برونو فرناندز با این تیم خبر داد. ستاره پرتغالی منچستریونایتد برای اینکه پیش از پیوستن به اردوی پیش‌فصل منچستریونایتد در اوج آمادگی باشد، این روزها با تیم سابق خود تمرین می‌کند. فرناندز به‌نوعی به‌طور موقت و کوتاه با علیرضا بیرانوند هم‌تیمی شده است؛ دروازه‌بان ایرانی که اخیراً پس از یک فصل حضور در آنتورپ بلژیک با قرارداد قرضی یک‌ساله به بواویشتا پیوست.
برونو که در پنجره نقل ‌و انتقالات زمستانی 2020 سرانجام پس از کش ‌و قوس‌های فراوان با قراردادی پنج و نیم ساله به‌ارزش 55 میلیون یورو به‌علاوه 25 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته‌شده، از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست، در این تیم عملکرد درخشانی را از خود به‌ جای گذاشته و تاکنون در 80 بازی از رقابت‌های مختلف، آمار 40 گل زده و 25 پاس‌گل را از خود در منچستریونایتد به ثبت رسانده است.
فرناندز 26ساله در سال 2004 و در سن 10سالگی به تیم بواویشتای پرتغال پیوست و تا سال 2012 در رده‌های پایه برای این تیم بازی 
کرد.

 


Page Generated in 0.0056 sec