printlogo


کد خبر: 232527تاریخ: 1400/4/26 00:00
اردوی کردان کار بزرگ فدراسیون کشتی برای حفظ کشتی‌گیران
تصمیم حرفه‌ای برای تیم حرفه‌ای

تیم ملی کشتی فرنگی بعد از اتمام اردوی ما قبل آخر خود برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو راهی کردان کرج شد تا دوران استراحت چند روزه خود را هم در این منطقه ییلاقی سپری کند. این تصمیم را فدراسیون کشتی اتخاذ کرده تا با یک تیر دو نشان را بزند؛ هم کشتی‌گیران خود را در امنیت کامل حفظ کند و هم این‌که کشتی‌گیران بعد از مدت‌ها تحمل فشار تمرینات سخت آماده‌سازی چند روزی را راهی یک اردوی تفریحی شوند و خستگی تمرینات از بدن آنها خارج شود. تمام ورزشکاران اعزامی به توکیو باید سه مرحله تست PCR بدهند و با توجه به این‌که هر ورزشکاری که نمونه تست کرونای مثبت داشته باشد، اجازه حضور در این بازی‌ها را نخواهد داشت، به همین دلیل این چند روز باقی‌مانده تا اعزام به توکیو بسیار مهم و حساس است و نیاز است که برنامه‌ریزی صحیحی برای حفظ تیم اتخاذ شود تا ورزشکاری به کرونا مبتلا نشود.
حتی در زمان استراحت بین دو مرحله اردو، با تصمیم کادرفنی و حمایت فدراسیون کشتی امکان این‌که این کشتی‌گیران به دیدار خانواده‌هایشان بروند وجود نداشت و شاگردان محمد بنا با تصمیم جالب توجه فدراسیون کشتی راهی یک اردوی تفریحی چند روزه در کردان کرج شدند. محلی قرنطینه شده که تمام افراد حاضر در آن‌هم تست کرونا دادند و در سلامت کامل هستند.
اینجا دیگر خبری از تمرین و سختی‌های اردو نیست و کشتی‌گیران استراحت و تغذیه مناسب را در دستور کار قرار دادند. اینجا کشتی‌گیران از استخر این ویلا استفاده می‌کنند و در بهترین شرایط ممکن روحی و روانی سعی می‌کنند که ریکاوری مناسبی را برای حضور در توکیو داشته باشند. حضور در این اردو کمک می‌کند تا هم از شرایط سخت اردویی رهایی پیدا کنند و هم این‌که در فضای کاملاً مناسب به دور از هیاهوی شهر استراحت کاملی را داشته باشند.
بعد از تیم ملی کشتی فرنگی که از فردا باید تمرینات خود را در تهران پی بگیرند، تیم ملی کشتی آزاد راهی کردان می‌شود و این تیم مابین اردوی ماقبل آخر و آخر خود یک دوره اردوی تفریحی سه روزه را در کردان برگزار می‌کند تا این تیم هم علاوه بر این‌که از فضای کرونایی فاصله می‌گیرد، فضای خوبی را برای ریکاوری داشته باشد.
این یک تصمیم حرفه‌ای از سوی فدراسیون کشتی است که نشان می‌دهد وقتی تصمیم گیرندگان از جنس همان ورزش باشند می‌توانند در شرایط سخت و حساس با تصمیمات خود به کمک تیم بیایند و سختی‌های این روزها را از بین ببرند.
 

Page Generated in 0.0055 sec