printlogo


کد خبر: 232509تاریخ: 1400/4/26 00:00
خبر

حرکت جالب رادو
با تصمیم کادر فنی پرسپولیس بوژیدار رادوشویچ که بعد از حدود 40 روز به تمرینات پرسپولیس بازگشت و در تمرین چهارشنبه حضور یافت در لیست دربی قرار گرفت. رادو اما قبل از ضربات پنالتی سراغ حامد لک رفت و به او روحیه داد که حرکت جالبی بود. اتفاقی که معمولاً در تورنمنت‌های بزرگ بین دروازه‌بان اول و دوم فارغ از رقابت و بعضاً حسادت‌شان به یکدیگر رخ می‌دهد.
 
سنگ تمام برای یحیی
با اینکه در میزبانی قبلی پرسپولیس در دربی تبلیغات سکوهای روبه‌روی جایگاه بنرهای بزرگ نصب شده روی صندلی‌ها اجازه نداد تا پرچم‌های پرسپولیس در آن محل نصب شود اما این بار با وجود اینکه سکوهای روبه‌رو به بنرهایی درباره مبازه با مواد مخدر اختصاص یافت اما کانون هواداران پرسپولیس هم در طبقه دوم پرچم پرسپولیس را نصب کردند و هم برای یحیی یک پرچم بزرگ با لقب امپراتور نصب کردند تا برایش سنگ تمام گذاشته باشند.
 
توئیت سیامک علیه استقلال
سیامک نعمتی که در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کرد و تا دقیقه 109 در زمین بود دیروز با انتشار توئیتی به نوعی در مقابل شادی استقلالی‌ها بعد از برد دربی واکنش نشان داد. نعمتی در این توئیت نوشت: «بنا نیست همیشه شادی‌ها سهم تو باشن، گاهی باید بذاریشون روی دیوار مهربانی، اونایی که واقعاً نیازمندند بردارند.»
 
مصدومیت نگران‌کننده سرلک
در وقت‌های اضافه دربی میلاد سرلک به خاطر گرفتگی عضلانی نتوانست به بازی ادامه دهد و تعویض شد. دربی و جام حذفی که از دست رفت اما مصدومیت سرلک می‌تواند برای سه بازی باقیمانده و فوق‌العاده حساس لیگ برتر نگران کننده باشد. این مسأله وقتی نگران کننده به نظر می‌رسد که کمال کامیابی‌نیا دیگر هافبک دفاعی سرخ‌ها نیز همچنان مصدوم است و از آخرین بازی او برای پرسپولیس حدود دو ماه می‌گذرد و اگر آماده بازی شود هم بعید است در این سه بازی باقیمانده لیگ بتواند به تیمش کمک کند.

Page Generated in 0.0049 sec