printlogo


کد خبر: 232508تاریخ: 1400/4/26 00:00
جمله مشترک مربی و مدیر پرسپولیس
ما باخت را گردن کسی نمی‌اندازیم

در شرایطی که هیچ‌کدام از بازیکنان پرسپولیس بعد از باخت به استقلال مصاحبه نکردند، حمید مطهری بعد از این باخت و کنار رفتن از جام حذفی گفت: «هیچ ایرادی ندارد. تمام تلاش‌مان را کردیم اما نشد. به هواداران و تیم استقلال هم تبریک می‌گویم.»
وی درباره اینکه آیا دومین شکست مقابل استقلال در ضربات پنالتی دلیل فنی دارد، توضیح داد: «منظورتان از این حرف را نمی‌فهمم. ضربه پنالتی نیاز به تمرکز دارد و در آن لحظه بازیکن باید تصمیم خوبی بگیرد. دلیل فنی یعنی چه؟ در مسابقات یورو هم دیدید بهترین تیم‌های دنیا و اروپا در ضربات پنالتی حذف شدند. این مسائل طبیعی است.»مربی پرسپولیس درباره واریز ۱۰ درصد دیگر از مطالبات اعضای تیم قبل از دربی گفت: «با این ۱۰ درصد دریافتی ما به ۷۰ درصد رسید اما روز قبل از بازی هم گفتم برای این مسابقه به چنین چیز‌هایی فکر نمی‌کنیم. بازی را باختیم و گردن کسی هم نمی‌اندازیم. مسئولیتش هم با ما است.»
ابراهیم شکوری سخنگو و قائم مقام باشگاه پرسپولیس هم در لحظه خروج از ورزشگاه آزادی در محاصره خبرنگاران گفت: «بازی خوبی بود. ما وقتی می‌بازیم هم مانند وقتی می‌بریم مصاحبه می‌کنیم و به هیچ‌کس و به در و دیوار گیر نمی‌دهیم. فغانی از دوستان ما است اما اخراج گرفته نشد.»
وی افزود: «این فوتبال است و ما در پنالتی بازی را باختیم. هیچ چیز از ارزش‌های ما کم نمی‌شود. در لیگ برتر صدرنشین و بهترین تیم ایران و شاید آسیا هستیم. بچه‌های پرسپولیس خوب بازی کردند و ۱۲۰ دقیقه جنگیدند. بخشی از پنالتی هم شانس است اما امیدوارم بتوانیم در مسابقات لیگ که مدعی هستیم با قدرت ادامه بدهیم.»معاون باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: «فوتبال خوبی بازی کردیم اما روی بد فوتبال را دیدیم. در یورو هم دیدید تیم‌های بزرگ دنیا هم در پنالتی باختند.»

Page Generated in 0.0055 sec