printlogo


کد خبر: 232507تاریخ: 1400/4/26 00:00
آنالیز پنالتی‌ها برعکس بازی با النصرجواب نداد
حامد لک گوش به فرمان نیمکت یا دستورات کاغذی؟

ایران ورزشی– دفعه قبل که پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت رادوشویچ درون دروازه بود اما این بار وقتی بازی به پنالتی‌ کشیده شد هواداران پرسپولیس امیدوار بودند تا با حضور لک اتفاقات بهتری رخ دهد بخصوص اینکه لک در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر پنالتی گرفت و در فینال هم یک پنالتی را مهار کرد و در ریباند گل خورد.
اتفاقاً کادر فنی پرسپولیس هم قبل از شروع پنالتی‌ها برگه کاغذی به لک داد که آنالیز پنالتی‌زن‌های پرسپولیس در آن قید شده بود. مثلاً در مورد پنالتی‌های اخیر ارسلان مطهری دقیقاً نوشته شده بود که او به کدام نواحی دروازه ضربه زده است.
با این حال عجیب بود که در یکی از صحنه‌ها و قبل از نواخته شدن ضربات پنالتی بازیکن استقلال یحیی چشم و گوشش به نیمکت تیمش و داود فنایی است و اینکه به او بگویید کدام سمت باید شیرجه بزند.
در عین حال لک غیر از پنالتی بابک مرادی که درست تشخیصش داد و به مهار توپ خیلی نزدیک شد و البته مهار پنالتی قایدی در مقابل ضربه غفوری فریب خورد، در مقابل ضربه مطهری ساکن ایستاد و در مصاف با ضربه فرشید اسماعیلی هم به جای پرش هوایی زمینی شیرجه رفت تا مشخص شود آنالیز پنالتی‌ها جواب نداده است.این اتفاق در حالی رخ داد که خانبان آنالیزور پرسپولیس در بازی نیمه نهایی جام حذفی با دیدن پنالتی‌های امرابط بازیکن مراکشی حریف به لک توصیه درستی کرد و او با مهار آن پنالتی پرسپولیس را به آسیا فرستاد.
اتفاق عجیب اما اینجا بود که برخی هواداران استقلال در فضای مجازی گفته‌اند کاغذ دست لک دعا بوده که این مسأله موجب عصبانیت داود فنایی شده است.

Page Generated in 0.0072 sec